HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:29 tokiogirl

18.rész

Könnyezni kezdtem.Nem azért mer Tomra gondoltam hanem mer tudtam rájuk
mindig számíthatok.Itt vannak velem és megértenek.Megkajáltam majd
megvártam míg elmennek otthonról.Gondoltam egyet és átmentem
Simonehoz.Egyedül volt otthon így tudtam vele kicsit beszélni.
-Szia.
-Szia.
-Zavarlak Simone?
-Nem gyere csak beljebb.
-Tom itthon van?
-Nincs.Felhívjam?
-Ne lécci.Veled szeretnék beszélgetni.
-Miről lenne szó?
-Tomról.A mostnai koncert után megcsalt.-Az utolsó szónál sírva
fakadtam.
-jajj úgy sajnálom.ezt nem értem hisz úgy szeret téged.
-Én se értem mér tette.Mit nem kapott meg tőlem amit attól a csajtól??
-Nem tudom.De ha haza jön lesz mit megbeszélnem vele.Kérsz sütit?
-Igen.köszönöm.
Csevegtünk míg Tom haza nem jött.Amint megláttam mentem is haza.Utánam
akart nyúlni de Simone nem hagyta.
-hagyd békén.Beszélnünk kell.Ülj csak ide le fiam.
Tom nyugodtan leült a kanapéra.
-Mér tetted?-tért a lényegre anyukája.
-Részeg voltam.Nem tudtam mit cselekszem.
-akkor se kellett volna.Szereted egyálltalán ezt a lányt?
-Igen nagyon is.
-ha szeretsz vkit nem teszed ezt vele.
-tudom.Beszélni szeretnék vele de nem engedik a bnői és még Bill is
azt mondta hagyjam ha jót akarok.
-Megoldod te okos fiú vagy.Jól gondold át mit mondasz neki.A külseje
nem mutatja de igazából egy törékeny lány.Rendes,aranyos nem érdemelte
meg amit tettél vele.
-Tudom.Most megyek és ha tudok beszélek vele.
-rendben.A többieket nyugodtan küldd át h én hívom őket.Úgyis egyedül
lennék mer Gordon nem lesz itthon.Bulizunk egy jót.
-Oké.Köszi anya.
Megpuszilta Simonet és átjött.Eleinte nem akarták a lányok beengedni
de Bill megkérte őket.Át is mentek az ikrekhez bulizni.Kopogtak az
ajtón.Én megint csak a tetőn ültem így nem hallottam.Bejött az ajtón.
tudta hol vok mivel testvére elmondta neki.
-Kicsim beszéljük meg.
-Nekünk nincs mit megbeszélni.Nem ismerlek.nem vok a kicsid.Menj el!!
-Hallgass végig.
-Hallgassam végig a hülye dumádat?!Kössz kihagyom.Menj el!!
Bemásztam az ablakon.Szembe kerültem vele.
-Ne csináld ezt.Sajnálom az egészet.
-Mondtam már h nem vok kiváncsi a magyarázatodra.És nem mondom többet
Menj el!!
-Nem megyek amgíg megnem hallgatsz!
-Bármit is mondasz süket fülekre talál.Nem érdekel az egész.Szarok rá!
Szal el is mehetsz.
-nem megyek.Részeg voltam nem tudtam mit csinálok.Sajnálom.Teljes
szívemből szertlek.
Míg hallgattam könnyek csorogtak végig az arcomon.Tom az ujjával az
egyik könnycseppet letörölte.Én elkaptam az arcom és pofánvágtam.
-Mondtam h nem érdekel.Takarodj!!
Tom nagy levegőt vett és kisétált az ajtón.Ideges voltam.Nem akartam
h ez legyen de megérdemelte.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr35323684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása