HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.03.25. 15:26 tokiogirl

41.rész

Másnap reggel fölébredtem.A szobámba voltam és nem emlékeztem jóformán semmire.Kimásztam az ágyból picit szédültem de csak azért mer gyorsan álltam föl.Elindultam lefelé az emeletről.A konyhából hangok szűrődtek ki.Eleinte ismeretlenek voltak de ahogy közeledtem felismertem a hangforrásokat.Bementem a konyhába és a két ismreős elnémult.
-Rachel neked az ágyban kéne lenned.-mondta aggódva Szandy
-Jól vagyok.Csak pihenésre volt szükségem.
-Menj vissza még nem vagy teljesen meggyógyulva.
-Mondom semmi bajom.Köszönöm h aggódtok értem de jobban vok télleg.
Mindketten aggodalmas arccal néztek rám.
-Egész este itt voltatok?
-Igen.-válaszot Bill.
-Köszönöm.Sajnálom h gondot okoztam nektek.
-Semmi baj.-jött oda és ölelt meg Szandy.
Mikor elengedtük egymást elsétáltam a konyaszekrényig kivettem egy bögrét.Megindultam vele a hűtőhöz és egy képen akadt meg a szemem.A szemem elé került egy csomó emlék.Elejtettem a bögrét és sírni kezdtem.Billék gyorsan odejöttek hozzám.Szandy átkarolt és odébvitt h Bill összetudja söpörni a szilánkokat.Nagy sokára sikerült megvígasztalódnom.Megkajáltam,felöltöztem és utána a nappaliba tv-ztem.
-Nem muszály maradanotok már télleg minden rendben van.-mondtam Billékre nézve.
-Jól van.Akkor mi megyünk ha télleg nem gond.
-Nem nyugodtan megleszek.Majd ha otthon leszel felhívsz és megadod a lecót?
-Persze.Akkor majd vmikor.Szia
Két két puszival elköszöntem tőlük majd elkezdtem takaratani h ne unatkozzak.

:::Napokkal később:::

Nem mentem suliba legalább 2 hétig.Most szünet van szerencsére.Kicsit jobban vok azóta de még mindig fáj amit Tom tett velem.Próbálom elfelejteni és jó mélyre elsüllyeszteni de mikor egyedül vok akkor kijön belőlem.Épp az egyik buszmegállóba várok Andyra.
-Szia.
-Szia
Két puszi aztán elindultunk megcsináltatni neki a pc-t.
-Nah mennyire izgulsz?
-Egy kicsit.Nagyon!!-ugrálva sikított.
Ezen csak egy jót nevettem.Mikor a barátaimmal vok jó a kedvem és nem gondolok Tomra.Egy kis időre elfelejtetik velem h történt köztünk vmikor vmi.Hamar odaértünk a pirszingeshez.Ugyan oda mentünk ahol Tommal  voltam.
-Szia.-adott két puszit Dean
-Hello.
-Mizu?Tom?
Próbáltam tovább mosolyogni de nem sikerült.Megint könnyezni kezdtem.
-VAlami rosszat mondtam?
Andy megölelt közbe leültünk.Simogatta a vállam és úgy nyugtatgatott.
-Megcsalta.-mondta tömören Andy
-Jujj sajnálom.Mér jöttetek?
-Nekem szeretnénk csináltatni pc-t.
-Hova?
-A szám és az ínyem közötti összekötető hártyába.
-uhh.Jó hely.-Dean nagyba mosolyogva.
Neki is láttak.Én csak ültem a széken és meredtem magamelé.Mikor láttam ahogy átmegy a tű kicsit undinak tűnt.Mikor végeztünk elindultunk haza.Éhes voltam ezér beültünk egy kajáldába.Andy nem evett mivel nem volt éhes és am se ehetett volna vagyis nem tudott volna.
-Nah örülsz?-kérdeztem két falat közbe.
-NAgyon!!!Ez tök szuper.Alig hiszem el.
-Pedig igaz.
-Tom.-Iszonyatos nagy vigyor ült ki az arcára.Belekortyolt az italába.
Egy darabig csöndbe voltunk.Csak mások hangját hallottuk.
-Jézusom ne nézz hátra.
-Mér ki van ott?
-Andreas és Tom.
Amint kimondta h Tom félrenyeltem.Köhöngni kezdtem és Andy ütötte a hátam.Megfordultam és télleg ők voltak azok.Andreas kiszúrt minket.Megbökte Tomot és ránk mutatott.
-Jajj ne idejönek.Nem mintha nem szeretném Andreast vele semmi bajom.
-Tudom.Nyugi.Nem lesz gond.
Ebben a percben megjelent mellettünk a két srác.Adtam két puszit Andreasnak és úgy csináltam mintha Tom ott se lenne.Andy és Andreas elkezdtek smárolni de Andy észbe kapottés ellökte.
-Bocsy kicsim nem lehet.Most csináltattam pc-t.
-Hova?
Andy megmutatta mind a ketten meglepődtek.
-Mér pont oda?-kérdezte Andreas
-Mer itt tetszett.
-HA neked tetszik akko nekem is.-mondta és szájon puszilta Andyt.
Rendeltek ők is kaját.Míg megettük Tommal sokszor összefutott a tekintetünk de mindketten elfordultunk.Próbált hozzám szólni de olyankor mindig úgy tettem mintha nem hallottam volna és elkezdtem a csicsergő madárkákhoz beszélni.Befejetük a kajálást és elindultunk haza.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr85396052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása