HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.04.20. 00:33 tokiogirl

49.réx

Georg kiment a kertbe és a medence mellett leült.CSak nézte a tiszta vizet és gondolkodott.Furdalta a lelkiismeret de közbe egy aljas terven törte a kis agyát.Fölpattant a földröl és vissza bejött hozzánk.Mindenki hirtelen elkussolt,a légy zummogését is hallani lehetett volna.
-Úgy döntöttem ma elmegyek bulizni és szarok Alexandrára.
-Mér nem gondolod át újra?-kérdeztem reménykedve azon h még meg tom oldani a békülésüket.
-Nem gondolok át semmit mégegyszer.Jegyezdd meg nem bocsátok meg neki és ne is merj próbálkozni.-mutatott rám az mutatóujjával és villámokat szóró szemekkel.
-Jól van nah!-mondtam megsértődve és felviharzottam a szobámba és becsaptam magam mögött az ajtót.
Mindenki csúnyán nézett Georgra.
-CSak segíteni akart te seggfej.-vágta a fejéhez Berny.
-Nem kell.Nem tudja felfogni h nem fogunk kibékülni?
-Georg te télleg egy seggfej vagy.Nem ő tehet arról h elszúrta Szasza a dolgot meg te is tettél rá egy lapáttal.-Mondta Tom.
Georg Idegesen elment átöltözni és elindult a buliba.

:kipp-kopp:
-GYere be!!
-Nem jössz le babám?
-Elment már a bunkócska?
-El.
-Akkor menjünk le.
Lementünk a nappaliba.Beszélgettünk egy darabig míg meg nemszólalt a telcsim.
-Igen?-szóltam bele.
-....-az illető
-Okés.Jöjjenek a többiek is?-kérdeztem vissza.
-....-még mindig.
-Akkor kb 30 perc és ott vagyunk.
Leraktam a telót.MIndenki kiváncsi tekintettel nézett rám.
-Louis volt az és azt üzeni h most azonnal be kell mennünk mer fontos megbeszélni valónk van.
-oké.Akk kb 10 perc és az ajtóba talizunk.-mondta Szandy.

:::30 perccel később:::

BEmentünk a stúdióba ahol már ott volt Szasza és Gerog mivel idő közbe felhívtuk őket is és a közelbe voltak szal hamar odaértek.Egymással háttal ültek karba tett kézzel.Már ott volt Louis és David is de senkinek a hangját nem lehetett hallani.
-Megjöttünk.Helló.-köszönt mindenki.
Helyetfoglaltunk majd csevegni kezdtünk.Kicsit oldani próbáltuk ezzel Szasza és Gerog viszonyát.
-RAchel gyere velem egy picit.Mondanom kell vmit négyszemközt.
Utána sétáltam ki az előtérbe.
-Mi van Alexandra és Georg között?
-Összevesztek és nem hajlandók kibékülni.Én próbáltam,de nem sikerült.CSak annyi h Georg berágott rám is.Most nem szólnak egymáshoz.
-Hát azt látom.Okés mind1.MAjd most vagy kibákülnek vagy nem.
-Ezt h érted?-kérdeztem furcsa arckifejezéssel
-Bent elmondom.Ez már a többiekre is vonatkozik.
Visszementünk a stúdióba.
-NAh azér hívtunk ide titeket-kezdett bele Louis.
-Mer túrnéra indultok megint.-fejezte be David.
Mindenki örült ennek a hírnek mivel már untuk az agyunkat itthon a semmittevésbe mivel most volt egy kis szünetünk.
-És mikor indulnánk?-kérdeztem
-holnap kora reggel.
-MIen korán?-Berny
-HAjnali 4 kor kell kelnetek.
-Jézusom.KIcsim neked nem fog menni.-lökött meg Tom
-Haha.TE beszélsz?-öltöttem ki rá a nyelvem.
-Ne nyújtogasd mer leharapom.-gyors nyálcserével megtoldva.
-Héj madárkák ezt otthon az ágyba jó?-David kicsit idegesen.
-Okés.
-ÉS am hova megyünk?-Bill érdeklődve.
-New yorkba.
-ÉS mennyi időre?-Bill megint
-2 nap.
-Szal lesz időnk körülnézni?-kérdezte tovább
-Igen de ti már úgy is láttátok csak a csajszik miatt maradtok 2 napra.-mondta Jost kicsit unottan.
Mindent megbeszéltünk aztán húztunk haza h összepakoljunk és ágyba bújjunk.(nem félre érteni xD)
Másnap korán kelt mindenki.Kómás fejjel mászkáltunk a házba.Készülődtünk.Bill elfoglalta az egyik fürdőt a másikat az ikre.Andy és én a konyhába kávéztunk a többiek meg csak ugyan készülődtek.
-Andy ti is jöttök velünk Andreasszal?
-NEm.Mi maradunk és kettesbe töltünk egy kis időt míg ti a turnén vagytok.
-Kár.Pedig azt hittem szórakozunk majd egy jót.
-Hát most nélkülem is meglesztek és lesz elég időtök szórakozni.
-Igaz.DEh már úgy hozzá szotkam h veled hülyülök.
-Majd bepótoljuk.
Én is elkezdtem készülődni.Akárhányszor elmentem Szasza vagy Georg közelébe azt vettem észre h egymást lesik titokba és h semmi kedvük ehez az egész úthoz.Ennek kevésbé örültem de az elsőnek naon.

:::::1 órával később:::::

NAgy búcsút vettünk Andyéktól és beszáltunk a kocsiba ami kivitt minket a reptérre.A kocsiba mi csajok tökre bealudtunk.Gustav rendesen bírta,Tom És Bill mindig egyszerre ásítottak,Georg pedig zenét hallgatva szundított.Megérkeztünk a reptérre.A fiúk felébresztettek minket.A reptéren álltunk és vártuk h jöjjenek a prudecereink.Már tökre idegek voltunk h hol késnek a jegyekkel.MÁr csak 20 perc volt a felszállásig és még mindig ott vártunk.Végül megláttuk DAvidet és Louist.Mutattam nekik h fussanak mire gyorsabbra vették a lépéseiket.Sikeresen felszálltunka  gépre.Olyan ideggörcs volt bennem h rögtön bealudtam a gépen.DAvid és Louis nem jött velünk mivel ők a turnébusszal mennek a New york utáni helyszínre.Mikor leszállt a gép már fenn volt mindenki.Leszálltunk és a hotel irányába vettük az irányt.Egy kiseb mikorbusz várt ránk a cuccainkkal.HAngszereink meg a ruháink voltak belepakolva.Besétáltunk a hotelba ahol a recepcióshoz indultunk.

Szólj hozzá!

Címkék: leírom.


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr71433458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása