HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.06.09. 16:08 tokiogirl

Vége!!!

Bocsy h olyan nagyon hirtelen abbahagytam a blogot.Deh már semmi kedvem és ötletem nem volt az íráshoz.
Jobban belegondoltam,h már szinte teljesen álomvilágban éltem és tisztára áloméletem volt.Nem volt egy normális gondolatom.És ez nagyon nem joh.
Az igaz h nagyon tetszett miközbe írtam ahogy elképzeltem a szitut meg ienek.Deh nem jó álomvilágban élni mer akk a rendes életed törlődik és mindent üresnek vélsz kivéve az álmodat ami nagy hiba hisz megkell látni a szineset ebbe a ronda de mégis igaz világban.
A blogot nem törlöm hisz megtartom emléknek.Folytatni semmiképp se fogom mer nincs értelme.Tom Kaulitzot még mindig egy nagyon joh pasinak tartom deh kilépek az álmomból és nem küzdök értelmetlen dolgokért.Billt és a többieket ish még mindig nagyra becsülöm és a TH marad a kedvenc bandám deh már kevésbbé rajongok úgy külön a személyekért.Inkább csak a zenéért.
Így hét új életet kezdek és neme gy álomvilágban hanem itt a Földön.

Köcce h eddig olvastad a blogom.
Ildy

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr67511390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása