HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.03.24. 23:33 tokiogirl

40.rész

Úgy döntöttem átmegyek Tomékhoz.Épp kopogni készültem mikor nyílt az ajtó.Ott állt előttem Tom egy szőke csajjal.Ledöbbenten álltam ott és látszott rajta h ő sincsen másképp.Pár másodpercre azt se tudtam sírjak vagy nevessek.Végül csak úgy maguktól elkezdtek folyni a könnyeim.Sarkon fordultam és szaladtam hazáig.Magam után becsaptam az ajtót ledobáltam a cuccaim és egyenesen a szombámba siettem.Ledőltem az ágyon a párnámba fúrtam a fejem és zokogtam.Fáradni kezdtem és mielőtt elaludtam volna vettem egy forró fürdőt.Jól esett egy kicsit áztatni magam.Befeküdtem az ágyamba de nem tudtam aludni.Mindig csak forgolódtam.
Napok teltek el azóta.Minden estét sírással töltöttem és egy falat nem ment le a torkomon.Egyik nap csöngettek.Lementem kinyitni az ajtót.Bill állt előttem.
-Szia.
-Szia.Mit szeretnél?
-Gondoltam beszélhetnénk.
Válaszolni szerettem volna de megszédültem és összeestem.Bill rögtön odaugrott hozzám,megemelte a fejem.
-Ezt nem hsizem el!-mondta hangosan.
Felelmelt a földről bevitt a nappaliba és lerakott  a kanapéra.Elővette a telefonját és tárcsázott egy számot.Kis idő után Tom  és Szandy jelent meg nálunk.
-Mi történt?-kérdezte Szandy aggódva
-Majd elmesélem az egészet most csak annyit h pár perce ment el az orvos és azt mondta h nincs nagy baj.Látszik rajta és ezt meg is erősítette h napok óta nem evett.Karikásak a szemei ezek alra utalnak h nehezen és kevesett aludt.Magas láza van ezért kapott egy lázcsillapítót.Hamarosan rendbe jön.Azér hívtalak kicsim mer te ismered még jól és tod h ienkor mit kell tenni.
-Persze.Itt maradok vele.
-Rendben.Köszy.Mi meg addig Tommal elmegyünk egy kicsit beszélni.
Mérges tekintettel nézett bátyjára.Tom próbálta kerülni a tekintetét de nem igazán ment neki.Kimentek a konyhába h szandy ne nagyon hallja amit beszélnek.
-Ugye tudod h ez mind miattad van??!
-Tudom.
-Mire volt jó az egész?Mér tetted vele?Azt hittem szereted.
-Szeretem is.-csattan föl Tom.
-Veszem észre.Ha szeretnéd nem csaltad volna meg.
-Mondtam már ezerszer.Nem feküdtem le azzal a csajjal csak beszéltem vele.
-És ezt higgyem is el? Akkor jó volt a Ah szavas beszélgetésetek.Tartalmas beszélgetés lehetet.-mondta gúnyosan Bill.-Csak annyit kérek tesó h egy időre kerüld Rachelt mer ő szeret.HAgyj neki időt h megeméssze az egészet.
Bill elindult a nappali irányába
-Nem tudom megtenni.
Bill visszafordult és kérdőn tekintett testrvérére.
-Ezt h érted?
-Nem tudom megtenni mer szeretem.Nem akarom h mást szeressen mint legelősször mikor ez történt.
-Tom előre szólok tönkre teszed ha így folytatod.
Tom csak a földet bámulta.Visszamentek a nappaliba ahol épp Zsandy a fejemen lévő borogatást cserélte ki.
-Asszem a gyógyszer kezd hatni.Én itt maradok míg felnem gyógyul.Ti haza mehettek.
A ké fiú bólogatott.Tom hazament de Bill Szandyval maradt.
-Mi volt ez az egész?
Bill mindent elmesélt Szandynak akinagy dühöt érzett Tom iránt.Estére felcipeltek a szobámba és megágyaztak maguknak a vendégszobába.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr33395291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása