HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.05.19. 19:48 tokiogirl

56.réx

Georg és Szasza félrementek beszélgetni.Egy kávézóba mentek és leültek egy eldugodtabb helyre.Rendeltek italt majd Georg belekezdett a beszédbe.

-Figyelj Alexandra tom h miattam kezdődött az egész vita köztünk és makacs voltam és nem láttam be a hibám és pluszba még rátettem a mindennapi vitákkal.

-Nem csak a te hibád.Az enyém is mivel én is csináltam a balhékat és én kezdtem ezt az egészet.Igazság szerint kicsit máganyosan érzem magam nélküled.-Szasza halvány mosollyal az arcán.

-Igen én meg nehezen aludtam éjszakánként mer nem voltál mellettem.-Georg és közbe az aszalon megfogta Szasza kezét.

Már mindketten mosolyogtak és itták az italukat.Mikor elfogyott elindultak sétálni.Egy parkon keresztül jöttek vissza a hotelhez.A parkban menet Georg elkezdte csikizni Szandit.Szasza elkezdett előle futni nevetve Georg viszont utána.Kerülgetve a fákat egymásnak rohantak.Békülésük óta most lehetett látni őket elősször igazán boldognak.Egy darabig nézték egymást egymás karjaibavégül forró csokban forrt össze ajkuk.Lassacskán visszaértek a hotelbe.Mindannyian Billék szobájába voltunk.Ők is odajöttek be.

-hát ti?-kérdeztem meglepődve.

-Hát mi kibékültünk de enm részletezzük inkább szórakozzunk.-Georg.

-Ne mááárr.Tudni akarom.-és hozzájuk vágtam egy párnát.

Ők viszont vissza és így mindenki kapott a másiktól.Már szakadtunk a nevetéstől és a földön fetrengtünk.Tom a földön kúszva jött oda hozzám.Ő térdel én meg feküdtem.Ültem volna föl ő meg hajlt volna le mikor egyszer csak Billtől kapott egy űtést párnával Tom és ahogy ő gyorsabban hajolt telibe fejeltük egymást.Én visszadőltem a földre Tom meg rám esett.Négykézlábra feltápászkodott fölöttem.Pont az orromat fejelte meg a homlokával és ettől elkezdett vérezni az orrom.Ahogy fájt rögtön odakaptam és mikor elemeltem a kezem tiszta vér volt.

-Jézusom.-Tommal egyszerre és gyorsan felültem.

Feltápászkodtam és rohantam a fürdőbe.Tom jött utánam egy csomag zsepivel.A csap fölé voltam hajolva.Miközbe szenvedtem h elálljon a vérzés Bill odajött bocsánatot kérni.

-Bocsy Rachel nem direkt volt.

-Semmi baj.CSak váratlan volt.

-De....Télleg nem így akartam.

-Mondtam már semmiség.Megleszek.

-Oké.Aztán nem megyünk el bulizni?

-de elmehetünk.-vágtuk rá Tommal.

Megállt végre az orrvérzésem és kicsimmel elmentünk készülődni.Negyed óra múlva Billéknél gyűltünk össze.Mivel David és Louis nem tudott a kis kiruccanásunkról ezér óvatosnak kelett lennünk. Gyorsan elrohantunk a lépcsőhöz és ott le halkan.Annyira rohantunk h Andreas rohant elől és utána Andy,viszont Andry a nagy rohanásba orrabukott és mivel fogta kedvese kezét magával rántotta Andyt.Andy szerencséjére tudott úgy lépni h nem esett el viszont Andreas a földön végezte.Amin földetért ugrott is föl és röhögcsélve futottunk tovább.Leérkeztünk a parkolóba.Az egyik legjobb kocsinál álltunk meg.

-Hozta vki a kocsikulcsot a recepcióról?-én

-Én mindenre gondoltam.Andy a kezében lengetve a kulcsot.

-Imádlak.-mondtuk egyszerre Andryval és megpusziltuk két oldalról a pofikáját.

-Akk én vezetek.-Andy

Mindenki bepattant a kocsiba és már száguldoztunk is az egyik legjobb bulizóhelyre.Kis keresgetés után meg is találtuk.Kb 3szor kmentünk el mellette×D.

-Beszéljük meg mielőtt bemegyünk h nem isszuk magunkat részegre mer holnapra még vane gy koncink és nem akarok bajt se.-szögeztem le a disco előtt.

-Rendben.-egyeztek bele a többiek.

Nem húztuk tovább az időt besiettünk.CSak simán ledobtuk a cucunk és már a tánctéren voltunk.NAgyon sok számot végig táncoltunk már az elején.Aztán ücsörögtünk egy darabig és néha néha ittunk.Kezdett késő lenni.Szedelőcködtünk és mentünk vissza a kocsihoz.Ez olyan éjfél fél 1 környékén történt.Andy vezetett visszafelé is.Lassabban mentünk mint ahogy jöttünk bár nem is ittunk alkoholosat.Épp egy zöld hullámon haladtunk keresztül.Az egyik kereszteződés közepén tartottunk mikor egyszer csak egy száguldó pontott vettem észre a jobb oldalról.Felsikítottam de mire megtudtam volna szolalni belénk jött.Amilyen gyorsan jött próbáltam magam védeni és Tom is Fölém hajolt h védjen.Andreas is Andy felé húzódott.Így őt kevésbbé érte az ütés de azér még is kapott belőle.Akik a másik oldalon ültek azok csak beütötték maguk vhova.Telibe fejeltem a térdem és az anyósülést ezér kicsit elájultam.Andy hátrafordult hozzánk.

-Mindenki jól van?-kérdezte aggódva.

-Én jól vagyok és Billék is amint látom.Tom ti hogy vagytok?-Georg

-Én meg vagyok kicsit poárszilánk ért de semmi több.Rachel viszont nem mozdul.-Tom hátradőlve az ülésbe.

-Oké.Nézd meg nincse baja.-Andy

Tom visszahajtott az ülés támlájának.

-Asszem elájult vagy nem tom de nincs magánál.-Tom aggódva.

-Picit pofozgasd mg hátha felébred.-Andry

Tom így is tett.Már vagy öt perce ültek ott engem keltegetve közbe kihívták a mentőket és a rendőrséget.Megérkeztek majdnem egyidőben.Engem kiszedtek a kocsiból és megvizsgáltak.Megállapították h nincs nagyobb bajom nem sokára felkelek de azér bevisznek meg akinek vérzik valamie.Andy és Georg maradt ott a rendőrökkel.Míg engem bevittek Andyék elmesélték h zöldhullámon mentünk és az a barom meg hirtelen belénk szágüldött.Azt is megállapították h mi télelg józanok voltunk és a másik sofőr viszont hulla részeg.A másik sofőrt is beszállították mivel betört a feje és ő is elájult a nagy ütéstől.A korházból felhívták Davidéket és amint tudtak bejöttek.Már én is felébredtem az ájulásból.A balkezemen volt egy gipsz mivel eltörtem ahogy ráhajoltam.És pár vágás volt az arcomon.Tomnak a nyakán voltak apró vágásnyomok.Andrynak se lett nagyobb baja nekia jobb karja volt bekötve.A többiek kisebb sérülésekkel megúszták.Amint visszaértünk a hotelbe nagyon nagy szidást kaptunk.

-Mi a pisát gondoltatok mikor csak így simán elvittetek egy autót?-David naon idegesen.

-Egyáltalán h jutott eszetekbe elmenni?Holnap koncert!!-Louis

-Örüljetek h megúsztátok ennyivel.NAgyobb baj is lehetett volna!!!-David

-Hihetetlenül hülyék vagytok.Nem is tom h minek jöttünk szórakoni vagy dolgozni?!!-Louis

ÉS ez így ment tovább.Még magyarázkodni se engedtek.Megtiltották h testőrök nélkül menjünk el.Ez volt nekünk a legnagyobb szívás.Mindenki után min 2 testőr rohan folyamatosan.Még ellógni se tudunk előlük.Ott álnnak az ajtók előtt,ha reggelizunk mellettünk.Tom néha próbálkozik nálam a sexel de mindig ellököm eléggé zavaró ha tod h ott állnak kinn és hallanak mindent.JAh meg még haragszom is ráa múltkori interjú miatt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr45477405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása