HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.05.30. 16:19 tokiogirl

59.rész

Az eső már szakadt,de Tomék még mindig kerestek.Én eközben Simone-nal voltam a házukba.

-Annyira idegesít,h nem mondják meg miért ienek velem.Úgy viselkednek mintha elmefogyi lennék!-én

-Ezt én se értem.Nem történt veled mostanába vmi?ami miatt aggódnak?-Simone

-Nem.Az igaz h mostanába hányingerem van és nem nagyon érzem jól magam,de azon kívül semmi.-én

-És említetted nekik?-Simone

-Nem.Csak Tom tud róla,de viszont a többiek kezdték az egészet.-én

-Hát ezt én se értem.-Simone

Villámlott az ég és utána akkora mennydörgés volt h kicsit betojtam tőle.Simonenal összenéztünk és odasétáltunk az ablakhoz.Mikor kinéztünk senki nem volt az utcán.

-Mennyi az idő?-én

-3 óra múlt 5 perce.Miért?

-Lehet h már keresnek.Visszakéne mennem.

-Nem mehetsz nagyon esik.Megfogsz betegedni.-Simone aggódva.

-Még telefont se hoztam magammal biztos keresnek már.Csak két házra vagyunk innen.

-Nem engedhetlek.Inkább telefonálj.

-Oksy.

Fölhívtam Tomot és megbeszéltük h majd megyek haza csak itt ragadtam az eső miatt.Egyszer csak egy ajtócsapódást hallottunk.Tom vízáztatva állt az ajtóba.

-Mit keresel itt?-én

-Tégeed kereslek baszki.Szólhatál volna hova mész.Eddig kerestüünk téged az esőbe.Jól vagy?-jött oda és megölelt.

ellöktem magamtól mivel nem akartam vizes lenni.

-Mondtam már h nincs semmi bajom.Egész végig úgy viselkedtek mintha elmefogyis lennék.Menj fel és öltözz át mivel csurom víz vagy.-én megint felhúzva magam.-Utána megbeszélünk mindent.

Átöltözött é utána elkezdtünk beszélgetni a mostani dolgokról.Már annyira belefolytunk h majdnem vita lett belőle.Idő közbe elállt az eső és kisütött a nap.Elköszöntünk Simonetól és visszamentünk a többiekhez.Ettünk majd mi Tommal felmentünk a szobánkba.Belekezdtünk egy filme de közbe kopogtak.

-Bújbe-kiabáltam ki.

-Szijasztok.-Alex

-Hello-adtam neki három puszit.-De rég voltál itthon.Mi van veled?

-KMöszy hugi jól vagyok.Gyertek le a nappaliba a többek máre rég ott vannak.-Alex

Lementünk majd mindenki elhelyezkedett.

-Arról van szó h bemutatom nektek a bnőmet és egyben a mennyasszonyomat.-Alex mosolyogva

Mindenkinek lefagyott a mosly az arcáról.

-Most ezt ugye csak viccből mondtad?-én komcsin

-Nem.Elisa gyere be kérlek.-szólt ki Alex a konyhába.

Bejött egy nagyon csinos magas lány.Szőke hosszú haja és zöld szeme van.

-Sziasztok.-köszönt

-Hello.-vissza.

Kicsit beszélgettünk h jobban megismerjük végülis kedves lány és így nem bánom h a bátyám 20 éves léttére feleségül veszi.

-Még valami.Az esküvőt még nem tudjuk mikor lesz de meglehet h mnég most hónap végére kapunk időpontot.És még egy nagy hír.Elisa  babát vár.

Mindenki teljes mértékben lefagyott és köpni nyelni nem tudott.5 perc csodálkozás után Elisa megszólalt.

-Bocs múltkor itthagytam a tesztet mer beugrottunk pár cuccér és elfelejtettem elvinni.Megvan még?-Elisa

-Mi az a tied volt?-Andreas

-Igen meg van még?

-Igen benn van az egyik szekrényben.

-Mi azt hittük Rachel terhes.

-Mi?Hogy én???-én-akkor azér voltatok ienek.

-Igen és bocsy h nem kérdeztünk meg.

Tom alig tudta felfogni a dolgokat.Csak kapkodta a fejét.

-Most akk nem vagy terhes?És akk nem leszek apa?-kérdezte mer már teljesen bekavarodott.

-Nem vok terhes.De ha az lennék akk am is elmondanám.Te lennéál az első.Hisz te lennél az apa.

Tom örömébe felkepott és megcsókolt.Láttam rajta h örül neki h még nem vok tehes.

-Félrteértés ne essék szeretnék mad gyereket vagyis  még nem tom biztosra de megeshet h igen.de nem ien korán.-Tom

-Akk mér voltál Rachel mostanába rosszul?-Bill

-Mer lehet h napszúrást kaptam.

Egy darabig még beszélgettünk aztán bátyáméák elmentek.Mi meg fürödtünk és mentünk aludni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr35495240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása