HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.04.10. 18:55 tokiogirl

47.réx

Az csak sopánkodott mint egy kutya.
-Mi a faszt keresel a pasim ölébe te r*banc?-kérdeztem emelt hangon de még is mosolyogva.
-Ez a te pasid?-kérdezte vinnyogó hangon-Kötve hiszem.Ő az enyém én szemeltem ki magamnak.
-Ha igen?Akk tess ezt szemeld ki.-fogtam megrántottam előre a haját utána hátra amitől elesett.Elkezdett szerencsétlenkedni amit nem volt kedvem végignézni így Tomhoz fordultam h őt is kicsit kiosszam.
-Mi a faszt csinálsz?Én is itt vok és közbe csajozol?-vontam kérdőre már naon dühösen.
-Ő jött ide.Azt mondtátok érezzük magunkat jól.
-Igen,de akkor nem erre gondoltunk.H tudtok ien nagy patkányok lenni?!-kérdeztem szomorúan és egyben dühösen.-Nem értelek titeket.Asszem nem is akarlak.
A csaj végre föltudott állni.Épp a mellét igazította.Mikor elmentem mellette ezt suttogta
-F*ssz*pó r*banc.
Pont mellette volt rá néztem és a melltömését szép nyugodtan kivettem.A képébe nyomtam nevetve.Andyt kezdtem el keresni de sehol se találtam.Szaszáék is keresték, a fiúk meg maradtak a boxba beszélgetni.

::::Andyéknál:::::

Andy egy kis keresgélés után megtalálta Andreast a bárpultnál.Egy vörös csajjal beszélgetett.A combját simogatta a csajnak és néha a haját is megpiszkált.
Andyt rögtön elöntötte a méreg és odament.
-Te mi a faszt csinálsz itt az én pasimmal te qrva?-kérdezte a csajt.
-Te meg mi a faszt csinálsz itt ezzel a qruvával?-fordult ANdreas felé.
-Ki a geci vagy te kis csitri?-nézett lenézően a csajszi.
-Mi van nem tetszik a rendszer?.-kérdezett vissza Andy.
Andreas még mindig a csaj combját fogta.Erre a Andy fogta és jól képen vágta.Erre a vöröske meglökte a vállát ami még inkább nem tetszett bnőcskémnek.Egy jobbost adott a csajszinak amitől annak elkezdett ömleni az orrából a vér.Andy mint aki jól végezte a dolgát mer jól is végezte megkeresett minket.Nem soká meg is találuk egymást.
-Most nem érdekel Tom visszaadom neki amit eddog kaptam tőle.
-Igen mi is így vagyunk.
Akkor indul a pasikereső!!-ráztam meg a popsim.
Pont beraktak egy jó számot.Mgefogtam Andy kezét aki a Szandyét ő Szaszáét ő pedig Bernyét és a táncparkett közepére fúrttuk magunkat.Mindannyian jól táncoltunk.Ki is szemelt magának egy fiú banda.Közelebb kerültek hozzánk és táncoltak velünk.Elég jó mozgásuk volt.Mi simultunk hozzájuk ők meg hozzánk.Mindenkinek meg volt a maga párja.Kis idő után megláttam Alexot.Rám nézett majd oldalra intett vkinek.Megjelentek mellette Billék.GYorsan megfordultam és a sráccal szembe táncoltam tovább.Közbe odasúgtam ANdyéknak h jönnek Alexék.Odafurakodtak a közelünkbe és ők is táncolni kezdtek.Letáncolták a velünk lévő srácokat.Abbahagytuk  mer el is fáradtunk és még mindig haragudtunk a srácokra.MÁr rég éjfél után járt az idő.
-Én fáradt vok.Már hajnali 4 van.Sztem én elmeek haza.
-Oké.Meek veled jó?-Andy
-Okés.Nálam alszotok?
-Aha-jött a többiektől a válasz.
Összeszdtük a cuccainkat és elindultunk haza.Egy parkon keresztül sétáltunk és nevetgéltünk mikor hátulról a fiúk hangját hallottuk.
-Mit akartok?-kédeztük karbatett kézzel.
-Gyertek velünk haza.
-Minek?-én
-Sajnáljuk az egészet.-mondta Bill ránk nézve de leginkább Szandy tekintetét kereste.
Mikor körbenéztem 5 fiút láttam akik bűnbánóan néztek ránk és egyet aki elbújt mögöttük és büszkén mosolygot.
-Megbocsájtsunk nekik?-Szasza tetetve a sértődöttet.
-Hát nem is tudom...-Berny
-Szerintetek megérdemlik?-Andy húzva az agyukat.
Mind az 5-en kérlően néztek ránk.
-Nah jó.Utcsó esély.-adtam meg magam.
Felcsillant a szemük.Mgecsókolta mindenki a párját majd kézenfogva elindultunk hozzám.Otthon mentünk rögtön az ágyba.mIvel indulás előtt fürdött mindenki csak átöltöztünk és bedőltünk az ágyba.
-Szasza nincs kedved egy kis hancúrozáshoz?
-Gerog most nincs.
-Kár.
Átkarolt Szaszát és benyomta a szunyát.Úgyan így tettünk mindannyian.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr20420175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása