HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.03.20. 19:52 tokiogirl

39.rész

Én kezdtem a pörgetést és Georgon állt meg az üveg.NAgy gondolkosába kezdtem.
-NAh? mi lesz?-kérdezte kicsit nevetve.
-Okés.Megvan.-Szaszára néztem mosolyogva.
-Jujujj vmi nagyon rossz dologra gondol.-mondta viccesen Szasza
-Hát...NAh jó.Georg,Szasza pucsítson neked és csinálj úgy mintha hátulról épp azt csinálnád és legyen élethű!!
Hamar megcsinálták aztán Georg pörgetett.Billen állt meg.
-ez jó lesz.Vetkőzz le alósra és szaladj át a szomszédba és csöngess be azzal a szöveggel h sütit osztogatsz.-A végét alig bírta elmondani mer mát nevetett.
Már az ötlet miatt nevettünk.Bill hülye fejjel nézett Georgra és azon gondolkodott h most megcsinálja e vagy inkább levesz egy ruhadarabot.Végül elkezdett vetkőzni.Már ott állt egy fehérnemübe és rám nézett.
-Van itthon sütitek?
-Van.
Adtam neki egy tálca sütit majd kimnetünk az ajtó elé.Bill elindult az egyik szomszédhoz de eszébe jutott h ők is arra laknak így hamar vissza is fordult.Vigyorogva ment el előttünk és pont a mellettünk lévő házba kopogtatott.
Pár perc után egy fiatal csaj nyitott ajtót.Mikor meglátta Billt már előre kuncogott.
-Szia.-nyögte ki Bill.-Hoztam egy kis sütit kérsz?
A csaj még megszólalni se bírt úgy röhögött.Rázta a fejét elvett egy sütit majd elköszöntek és becsunkta maga után az ajtót.Bill sietve visszajött pörgetett és közbe felöltözött.Az üveg Szandyn állt meg.
-Ne máááár!!-kiáltott föl Bill-Cica nem akarlak megszivatni úgyh adj egy csókot és ennyi a feladatod.
-Héyyy!Ez nem ér!!-mondta Tom
-Mér ne lenne az?
-Mer nem.
-Jó tök mind1 ér ez is.Csak csináljátok már-Szasza
GYorsan lesmárolták egymást aztán Szandy pörgetet.Andreason állt meg.
-Okés.Striptízelj.-mondta kacgva Szandy.
Andreas nagy szemekkel pislogott Andy úgy szint.Andreas felállt kért egy kis zenét amit Tom berakott a telójáról aztán elkezdte.Mindenki tátott szájjal nézte.A végén a hasunkat fogtuk nekem még a könnyem is kicsordult úgy röhögtem.
Még egy jó idejig játszottunk.Egyszer csak Tom az órára nézett és fölpattant.Megfogta a kezem fölhúzott és gyorsan a cipőkhöz sietett velem.Tök értelmetlenül néztem rá.
-Bocsy elfelejtettem mondani h van egy meglepim számodra.
-Öö.-Csak ennyi jött ki a számon.
GYorsba felvettük a cipőnket majd az ajtóból visszakiabáltam.
-Várjatok meg minket itt és ne szedjétek szét a házat mer anya kinyír.
Sietősen hívtuk a sofőrjüket majd Tom megmondta a címet halkan h én ne halljam.Mikor odaértünk befogta a szemem és úgy vezetett ahova mentünk.Leültett egy székbe majd elengedte a szemem.Eleinte csak homályosan láttam mivel ott az üzletbe már volt a fényviszony.Aztán elkezdett tisztulni a látásom és egy Piercingesnél voltunk.Gyorsabban kezdett verni a szivem és Tomot kerestem.Egy kis idő után megláttam épp egy fiatal sráccal beszélgetett.Végül mindketten megindultak felém.
-Hello.Dean ( Dín) vok.
-Szi..szia-nyögtem ki nehezen.
-Nem kell félni nem eszlek meg.Tom mondta h volt pc-d.
CSak bólinottam h igen.
-NAh akkor öltsd ki a nyelved hadd nézzem meg megmaradt e a helye.
Kiöltöttem de tudtam hnincs meg de azér még is.
-Nincs meg oks.NAh akkor ha akarod Tom fogja a kezed de most újra megcsináljuk.Ok?
-Aha.
Nem fogtam meg Tom kezét de azért leült mellém.Végülis már egyszer túl estem rajta akkor most is túlélem.Kb 2 perc alatt végeztünk is.Nem fájt ahogy az első se.Az a lötty is ugyan olyan keserű volt mint legelősször.Tom érdeklődve nézte végig az egészet.Mgebeszéltük h majd még megyek vissza tetkót is csináltatni vmikor.Haza útón Tom folyamatosan nézett én meg csak beszéltem és beszéltem és beszéltem.
Hazaérve alig bírtam magammal.Mindenkinek csak mondtam h így meg úgy.Andy rögtön odajött és beszélgetni kezdtünk.VAgy százszor mutattam meg neki a pc-t.
-JAjj tök jóóóó!!!-Kiabálta.
-Jaja.
-Én is akarok!!Csak anya nem engedné meg.
-Nem baj az.Nekem se engedték meg.
-Okés.Megcsináltatom.Eljössz velem?
-NAh ez a beszéd.Persze.
Egyeztettünk aztán visszamentünk a skacokhoz rendeltünk pizzát.Míg kihozták tv-ztünk.Miután abbahagytuk a kajálást mindenki hazament.Felhívtam anyut de nem vette föl.Nem akartam otthon lenni egyedül.Mióta itt élünk nagyon sokat nem vbolt itthon és nem is zavart mivel Tommal lehettem de már kezdett hiányozni.Így hát átmentem Tomékhoz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr63389799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása