HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.07. 19:39 tokiogirl

22.rész

és csak nézett rám...Hozzá bújtam és mélyen beszívtam az illatát.Miko kifújtam a levegőt hallottam h kicsit nevet.
-Mi az?
-Semmi.Csak csikizett ahogy kifújtad a levegőt.
Erre én is elmosolyodtam.
-Olyan jó itt lenni veled.Holnap nálunk alszunk.-néztem rá huncut mosollyal.
-Én benne vok.
Megcsókoltuk egymást és aludtunk.Másnap reggel mikor keltem Tom már nem volt mellettem."Hol lehet.Nem szokott ien korán kelni."Gondolkodtam.Kimásztam az ágyból és kimentem a fürdőbe kicsit rendbeszedni magam.a hajamat nagy nehezen sikerült beállítanom.A sminkemet leszedtem mer lemászott a szememről.Lementem az emeletről a konyhába.Csak Simonet találtam ott.
-Jó reggelt-köszönt nagy mosollyal.
-Neked is.Nem tudod hol van Tom?
-Nem.Nincs a szobájába?
-Nincs.Nem volt ott miko keltem.
-Akkor meglehet h Billnél van.
-Ott nem néztem.Nah mindegy.
Az asztalon már voltak szendvicsek és töltött nekem teát is.Kajáltam és közbe beszélgettünk.Már csak teát iszogattam mikor nagy nevetésre lettünk figyelmesek a lépcső felől.Aztán hallottunk egy nagy ÁÚÚÚ-t.Én egy bárpultos féle széken ültem és hátra hajoltam h megnézzem mi történt.Csak annyit láttam h Bill fekszik a lépcsőn és Tom nagyba röhög h az is mindjá leesik.Én is elkezdtem nevetni.Bill nagy nehezen feltápászkodott.
-Mit csináltál?-kérdezte tőle Simone.
-Megcsusztam a lépcsőn és eltanyáltam.Tom meg kiröhögött a helyett h felsegített volna.-mondta picit durcást játszva.
Nagyba elkezdtünk Tommal nevetni és így Billse bírta tovább röhögés nélkül.
-Hogy aludtál kicsim?-jött oda Tom és nagy cuppanós pucit nyomott az arcomra. :)
-Köcce jól babám.Ma mit csinálunk?
-Nem tom.Bill van vmi dolgunk?
-Aha.Próbálni kell mer hétvégén megint megyünk koncertezni.Utána nincs semmi.
-Koncert király.Rachel is jöhet velünk?
-Aha.Szandy is jön.
-Oké.Legalább majd tok dumálgatni vele.
Miután befejeztük a reggelit vagyis a fiúk mivel én már csak teát ittam,felmentünk készülődni.Tomnak odaadtam a kulcsom h menjen át nekem fehérnemüér mivel nem akarok megfagyni kinn a hóba.Gyorsan átrohant hozzánk az jött is.Felöltöztem és berohantam Billhez a fürdőbe.Szerencsére nem öltözött már.
-Bill.Kaphatok szemcerkát?
-Persze.Tess.
-Köcce imádlak leheltem puszit az arcára és elkezdtem festeni magam.Bill még ott sürgölődött.Néha rámnézett h h csinálom.
-Mi az?
-Semmi.Tök ügyi vagy.Oan precízen csinálod.:D
-Oh köcce.-pirultam kicsit el.
Tom megállt a fürdőajtóba és csak nézett ránk.
-Mennyit tudtok ti készülődni.
-Ez van.-Mondtuk egyszerre.
Kint a ház előtt már várt az autóba Georg.Dudált h siessünk már.Kb 5 perc múlva már a kocsiba ültünk be.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr23329892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása