HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.04. 16:33 tokiogirl

20.rész

Simone kihívta a rendőrséget és megvártuk míg elviszik Danielt.
-Jól vagy?-kérdezte Bill
-Naggyából.Amíg nem látom magam tükörbe addig biztos.
-Gyere be hozzánk lekezelem a sebeidet.-ajánlotta Simone.
-Oké köszi.
Bementünk hozzájuk.Tom már kicsit korábban bement nem akart velem
beszélni.Mikor bementem az ajtón Tom rám nézett.Simone beinvitált a
nappaliba és lenyomott Tom mellé az ágyra.Egy kicsit arrébb húzódott
és tovább tv-zett.Pár perc után Simone lejött az emeletről egy
dobozzal a kezében.Hozott egy tükröt is.Megnéztem a sebet.Azt hittem
elájulok.Szerencse h ültem.A szám és a szemöldököm felszakadt.És egy
picit feldagadt és belilult az arcom.Simon elősször fertőtlenítette.
Az a lötty úgy csípte h az ágy karfájába kapszkodtam é sikítani
tudtam volna de nem tettem nehogy megsüketüljenek.Csak sziszegtem meg
néha kijött a számon egy á.
-Jó csúnya.Nem értem mér ütött meg.
-Igazából azér mer részeg volt ugye és azt mondta h ott leakar velem
fküdni én meg ellenkeztem pofán vágtam és bepipult.
-Ha legközelebb meglátom agyon verem-dünnyögte Tom.
Rá néztem és ő rám és elmosolyodtunk.Simone kettesbe hagyott minket.
Eleinte nem tudtunk mit mondani egymásnik hisz nem rég még rosszba
voltunk.
-sajnálom.-nyögte ki.
-Mit?
-Azt a múltkorit.Nem direkt volt.
-Felejtsük el.Megtörtént ez van.
-Hát..nem tom.nekem kevásbé megy,de megpróbálom.
-Helyes.
Még egy darabig beszélgettünk,majd haza mentem.Bnőim nagy hangzavarral
üdvözöltek.Egymá szavába vágva ttték fel nekem a kérdéseket.Elemséltem
nekik mindent majd elhúztam aludni.Másnap nem volt semmi extra.
Újra talizgatni kezdtünk Tommal.Bár titokba tettük h ne támadjanak
le a többiek.Már majdnem egy hónapja megállás nélkül találkoztunk.
Közeledett a Karácsony.Megint a parkban ültünk a kedvenc helyünkön.
Viccelődtünk közbe elkezdett esni a hó.Felnéztem az égre.
Gyönyörő látvány volt.Tom maga felé fordította az arcom és gyengéden
megcsókolt.Jól esett ez a csók.Már hiányzott.Nem elentkeztem inkább
cselekedtem.Miután sikerült elszakadnunk egymástól Tom megszólalt.
-Hiányzott már a csókod.
-Igen nekem is.
-Mikor mondjuk el a többieknek?
-Most rögtön.-válaszoltam
Kitálgult szemekkel nézett rám.
-mi van ezen mi oan meglepő.nem fogom tovább titkolni.Ebbe nincs semmi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr70325042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása