HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:28 tokiogirl

16.rész

Lassacskán haza vergődtünk.Másnap Billéket hívta Dave h koncira mennek
kövi reggel és két három napig ott lesznek.Mi nem mehettünk így azt
a napot búcsúzással töltöttük.Eleinte kicsit furi volt nélkülük,de
hamar megszoktuk.Néha észre se vettük annyira jól el voltunk.Sok
programot szerveztünk,h gyorsan teljen az idő míg nincsenek velünk a
pasik.Egyik nap hívott Louis,h menjek be a lányokkal hozzá mer van
egy kis megbeszélni valónk.Szedtük a cuccunkat és siettünk a "próba"
helyre.
-Megjöttünk!!-kiabáltam be.
-Nah végre.csak h ideértetek.
-Mi ilyen sürgős?
-HAllottalak titeket.Dave mutatta és lenyűgözőek vagytok.úgy döntöttem
h a menedzseretek leszek.
-ÁÁÁÁÁÁÁ-sikítottunk egyszerre.
Egmsát ölelgettük és ugráltunk örömünkben.
-Köszönjük Louis.Imádlak-mentem oda hozzá és puszit nyomtam az arcára.
-Oké lányok.Naon sok szerencsét kívánok nektek,gyakoroljatok.Majd
hívlak titeket h miko vesszük fel az első lemezt,mivel tom h van egy
csomó számotok.
-Szuper.Ezt meg kell ünnepelni!!
-Jol van ako menjetek.Ciasztok.
-Ciaaaa!!
HAza siettünk,átöltöztünk bulizós ruhába és irány egy bulizóhely.
Amint megérkeztünk,kerestünk egy asztalt és leültünk.Rendeltünk italt.
Én egy fincsi koktélt ittam.Épp az egyik kedvenc számomat kezdték
játszani.Megfogtam Bebe kezét é húztam magammal a táncparketre.A szám
végére teljesen elfáradtam,annyit táncoltam.Jó sokat danceltünk ezért
ájt már a lábunk meg minden bajunk volt.Hajnalba elindultunk haza.
Szinte beestünk az ajtón.Mindenki ott ahol tudott keresett magának
helyet,ledőlt és aludt.Át se öltöztünk.Másnap mikor felébredtem fájt a
fejem és szédültem.Nem csak én,mindannyian jól kiütöttük magunkat.
GYorsan lefürödtem,felvettem egy normális ruhát kimentem a boltba.
Vettem ételt meg italt és egy újságot.A többiek nagyba szunyáltak,így
elkezdtem olvasgatni az újságot.Kinn ültem a konyhapultnál és lapoztam
az újságba.Nagybetűkkel ez olt írva:TOM KAULITZ RANDIZOTT A KONCI
UTÁN!!!
Nem akartam hinni a szememnek.Elkezdtem olvasni a cikket.Mire a végére
jutottam már sírtam.A képekről nem is beszélve.Ott volt és egy csajjal
csókolózott,kézenfogva sétált.A lányok már ébredeztek.Mikor
meghallották h sírok rögtön odajöttek hozzám.
-Mi a baj?-kérdezte Szandy
-Tom az a szemét megcsalt-mondtam zokogva.
-Ezt honann veszed?
Hozzá vágtam az újságot és felrohantam a szobámba.Bezárkoztam ledőltem
az ágyra és bőgtem.Kopogást hallottam.
-Hagyj békén egyedül akarok maradni.
-Biztos?Akkor mi elmegyünk.Ne csinálj semmi hülyeséget.
-Oké.Bocsi mindenér.
-Semmi megértünk.Nah pussz.
Miután elmentek bnőim fogtam magam felöltöztem és sétálni indultam.
A park fele vettem az irányt.Folyamatosan lefele bambultam.Az ikrek
háza előtt feltekintettem az ajtóra.Hangosan kitört belőlem a sírás.
Elkezdtem futni nehogy Simone meglásson így sírva fakadva.A park fele
vettem az irányt.Ott leültem a szokáso helyre.Mivel ott voltunk régen
a fiúkkal is ezér feltörtek az emlékek.Nem értettem h mér tette.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr78323682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása