HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:24 tokiogirl

12.rész

-CSá!!!-köszöntek egymásnak.
-Nah mi van?-kérdezte Bill.
-Semmi.Csak jöttünk-mondta Gustav.
Tom közbe kajált.Bill is abbahagyta már.
-Nem vagytok éhesek?Egy csomó kaját csináltam és már nem bírjuk
megenni.Bár Tom még kajál de kötvehiszem h megeszi mind a 15 szenyát.-
mondtam.
-Nem köszi.-mondta a két fiú.
Tom végre abbahagyta az evést.Mind a négyen felöltöztünk.Mikor
készen voltunk leültünk a nappaliba.Tanácskoztunk h hova menjünk.
Végre eldöntöttük miko megcsörrent Bill telója.Mindenki rögtön tudta
mi van.Szandy és én kicsit elszomorodtunk,de hát a fiúk híresek.Ez
velük jár.Mind a négy fiú ránk nézett.
-Menjetek.Nem tartunk itt hisz tudjuk h ez fontos nektek.Nem akarunk
visszatartani ezekben a dolgokban.Legszivesebben veletek tartanánk de
nem lehet.Ezt mind megértjük.-Mondtuk.
Elbúcsúztunk majd megvártuk míg elmegy velük az autó.
-Hát akko mit csináljunk?-kérdezte Szandy.
-Nem tom.Menjünk le a garázsba és zenéljünk mi is.
-Oké.-egyezett bele bnőm.
Lementünk.Lenn volt egy dobszerkó,egy elektromos gitár,egy basszgitár,
és egy mikrofon meg persze az erősítők.Felkapcsoltam az erősítőt és
odamnetem a gitáromhoz.Felvettem és a mikrofon elé álltam.Szandy
beült a dobok mögé.Már régóta dobol,ezér gondolkodtunk már a banda
alapításon.Elkezdtünk játszani egy számot.Ameik éppen jött.Jókat
nevetgéltünk.Már rég próbáltam ezér néha más hang jött ki.Ezen mindig
röhögtünk és leálltunk a zenével.Volt miko Szandy félreütött,Pl cint
ütött a nagydob helyett.Egy autó állt meg a kapunk előtt.Nem
foglalkoztunk vele.Gondoltam biztos anya az.Kiszálltak az autóból.
mi közbe játszottunk nem figyelve az illetőre.Rögtön a garázsba jött.
Hallotta a zenét így csönbe volt.Csukott szemmel énekeltem.
Koncentráltam h kitudjam tartani a hangot.Sikerült.Szandy közbe néha
felnézett és csinált egy iet:psz!!pszt!!Figyu
Mikor kinyitottam a szemem ott állt előttem a négy fiú!!!!!
Döbbenten néztem rájuk és ők is ránk.
-Mióta vagytok itt?-kérdeztem-azt hittem anyum jött.
-Ugye nem baj h bejöttünk?-kérdezte Bill-am nem rég jöttünk.
-Nem persze.
-Most káprázik a szemünk vagy te télleg gitárt fogsz és énekelsz míg
Szandy dobol?
-Nem, ez a valóság.
-Tök jók vagytok.És hol a basszugitárosotok?-kérdezte Georg
-Hát...Van csak ő Magdeburgban él.Csak úgyelkezdtünk itthon játszani.
-mondtam
-És az elektromos gitáros is te vagy?-kérdezte Gustav.
-Nem az is van,de ő most költözött Magdeburgba.Már naon régi bnőm.-
mondtam.
-Akko van már menedzseretek is.Igaz?-kérdezte Bill
-Dehogy.Nincs.-mondta Szandy
-Ezt nem értem.Minden megvan csak a menedzser nincs.-Mondta Georg
-Hát igen.Nem találtunk és mivel elköltöztem úgy volt h feloszlunk.
De szerencsére nem.Így még gyakorlunk meg ienek.Mást nem tehetünk.
-Louis már halott titeket játszani?-kérdezte Tom
-Nem.Csak engem mivel ő a tanárom.
-Tom.De ő tudna a menedzseretek lenni.Múltkor láttam ahogy Davevel
dumál rólunk meg bandákról.-mondta Tom

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr27323672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása