HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:24 tokiogirl

11.rész

egnyaltam a szám h ne vérezzek össze semmit.Látszot rajta h teljesen
begerjedt.A számból még mindig patakzott a vér.Közelhajolt majd
lenyalta ő is a vért a számról.Megnyalta saját száját is és a nyakamat
kezdte el csókolgatni.Idő közben elállt a vérzés.Új pózt vett föl,
mivel eddig fölém volt hajolva.Pont a két keze és lába közt voltam.
Én is beindultam.Nem hagytam magam.Átkaroltam a nyakát és csókolni
kezdtem.Naon meglepődött.Egy darbig még ugyanúgy voltunk,majd hirtelen
átfordítottam h én legyek fölül.Ezen is csodálkozott,de látszott
rajta h naon tetszik neki.Csókokkal kényeztettem a nyakát.Jó sokáig
elszórakoztunk így.Elege lett abból h nemhagytam semmit csinálni,így
visszafordult velem.Közel jártunk ahoz a dologhoz,de egyszer csak
abbahagyta.Nem értettem mér így kérdőn tekintettem rá.
-Bocsi.Ez ma nem fog menni.-mondta
-Mi a baj?-kérdeztem vissza
-Nem veled van nehogy azt hidd.nincs semmi.Csak nincs nálam óvszer.-
válaszolt.
Ezen elkezdtem röhögni.Ő csak nézett rám értetlenül.Elkezdtem turkálni
a fiókomba.Emlékeztem h volt még egy amit direkt eldugtam.Mivel nem
találtam átmentem anya szobájába.Ott se volt.Bekopogtam Szandyékhoz.
Szandy nyitott ajtót.
-Bocsi.zavarok?-kérdeztem
-Nem.
-Bejöhetek?Csak keresek vmit csak nem tom hova raktam.
-Aha.Gyere.
-Kössz
Bemnetem és az ottani éjjeli szekrényhez mentem.Turkálni kezdtem de
nem volt ott se.
-Francba.-mondtam félhangosan.
Tom is ott állt az ajtóba.
-Hagyad kicsim.Majd máskor.-mondta
Kimentem a szobából és bementünk a szobámba.Tom ment elöttem.Lehajtott
fejjel mentem utána.Mikor bementünk az ajtón Tom megállt elöttem így
neki mentem.
-Mi az?-kérdeztem rá nézve.
Válaszul csak megcsókolt.Átkarolta a derekam,én meg a nyakát.Hátrálni
kezdett majd rádőlt velem az ágyra.Hosszú csók volt.A végén mellé
feküdtem betakaróztunk és úgy döntöttünk h alszunk.Másnap reggel én
keltem a legkorábban.Tom hátulról ölelt."Basszus.Valahogy meg kell
oldanom h úgy keljek fel h nem keltem föl."Gondoltam magamba.Óvatosan
megemeltem a kezét.Egy picit megrezzent de nem kelt föl.Kimásztam az
ágyból és leraktam a kezét maga mellé.Benéztem Szandyékhoz.Még
javába aludtak.Lementem az emeletről a konyhába.Készítettem teát,
szendvicseket.Időközben Szandy lejött az emeletről.
-Hello.-köszönt
-Hello.mizu?-kérdeztem
-Semmi.Látom kész a kaja.-Szandy
-Ja.-Én
-Eszünk vagy megvárjuk a fiúkat?-Szandy
-Hát nem tom.-mondtam
-Nekem mindjá kilyukad a gyomrom.-mondta
-Sztem együnk.Majd esznek ha felkelnek.-mondtam
Megkajáltunk és utána leültünk tv-zni.vártunk egy darabig majd,
uncsizni kezdtünk.
-Megnézem h Tom alszik-e még.
-Oké.Én meg Bill-t.
Felsétáltunk az emeletre,egyenesen a szobánkba.Tom még javában aludt.
Oda mentem az ágyhoz és egy darabig néztem mien édesen alszik.Majd egy
csókkal fölébresztettem.Elősször összehúzta a szemöldökét majd
kinyitotta a szemét.Rám nézet és mosolygott.Elindultam az ajtó felé,de
megragadta a kezem és az ágyra rántott.Hosszú csók következett,amit
félbeszakítottam.
-Ne most.Kelj föl kész a kaja.Siess!!-mondtam majd kimentem az ajtón.
Pont Billbe botlottam.
-Reggelt.-köszönt.
-Neked is.
Tom nagy nehezen lejött az emeletről.Mi kinn ültünk a konyhába.Mikor
rá néztem oan cuki álmos feje volt.Leült mellém az asztalhoz.Bill
kajált mi meg csak beszélgettünk Szandyval.Idő közbe csöngettek.
-Majd én nyitom.-mondtam
Kinyitottam az ajtót.Georg és Gustav állt ott.
-Hellosztok.
-Szia.-köszöntek.-Simone mondta h a srácok itt vannak.
-Aha.Gyertek be.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr91323671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása