HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.01.29. 21:17 tokiogirl

5.rész

-Akkor mi elmentünk-Bill
-Jó.Vigyázzatok egymásra és magatokra.-Simone
Ahogy kiléptünk a kapun balra indultunk meg.Ismerős volt már az út
mivel arra van a park is.Kiváncsian figyeltem merre megyünk.Rátértünk
egy ismeretlen útra.Próbáltam lépést tartani a két fiúval,de annyi
látni való volt,h mindig leszakadtam tőlük.Mikor észre vették,h
eltűntem,megálltak,körbenéztek és mikor észre vettek visszajöttek.Egy
kirakat előtt álltam.Iszonyat jó bolt volt.Csak fekete cucc volt ott.
Nekem naon megtetszet.
-Bemegyünk vagy kívülről szemléled egész életedben?-kérdezte Tom
-Mi?Ide?Most?-kérdeztem vissza.
-Nem holnap.Hát persze-válaszolt Bill
-Mi van odaragadtál?Mozdulj már-Tom
-Király.-én
Mikor bementünk nem tudtam merre induljak.Szuper volt.Mindent teljesen
átnéztem.Úgy döntöttem vmikor visszajövök bevásárolni.
Bill is nézelődött és néha odajött hozzám,h tetszik-e vmi.Tom csak
minket figyelt.Nem a stílusa volt így nem is érdekelte.
-Én vmikor visszajövök az biztos-mondtam
-Oké.Jövök veled.-Bill
-Nem lesz dolgod?Pl próba vagy koncert?
-Nem.most egy kis szabin vagyunk.Úgy hogy ráérek.-Bill
-Az jó.Legalább nem kell egyedül jönnöm.
-Na jó csiripelő madárkák menjünk.-Tom és mérges tekintést tett Billre.
Nem értettem mér volt.Kérdőn tekintettem Billre de ő csak egy kéz-
legyintéssel válaszolta,h semmi.Ő tudta mi baja Tomnak,de nem akarta
elmondani nekem.Nem is kérdeztem csak kullogtam mögöttük.Bár belül a
kiváncsiság majd megölt,de inkább hagytam a dolgot.Ahogy haladtunk
tovább szép lassan elértünk egy cd bolthoz.
-Ide kicsit bemegyünk.Körbenézünk.Oké?-Bill
-Hogy?Bocsi kicsit elgondolkodtam.-mondtam
-Mondom ide benézünk.
-Ja oké.Nekem8.-válaszoltam.
Bent kerestem pár cd-t.Míg keresgéltem elkeveredtem Billéktől.Két
srác jött oda hozzám.
-Szia csini baba.Nincs kedved velünk játszadozni?-kérdezte az egyik
-Boccs de nem.-válaszoltam és próbáltam elmenni.
-Nana ne siess annyira.Gyere inkább velünk.-másik
-Mondtam már h nem akarok tőletek semmit.-válaszoltam ingerülten és
próbáltam tovább menni.A másik beállt elém és fogdosni kezdett.
-Hagyj már.-mondtam neki és ellöktem.-Száljatok le rólam.
Tom a közelbe volt és meghallotta,h piszkálnak.Rögtön oda jött.
-Mit akartok itt?-kérdezte
-Nem tök mindegy?Húzz el innen.-válaszolta az egyik.
-Mér húznék?Húzzatok ti innen és hagyjátok a csajom.-válaszolta.
Teljesen ledöbbentem és még a két srác is.NYújtotta felém a kezét.
Én oda sétáltam mellé úgy,h közbe neki mentem a kétsrácnak vállal.
Mikor megálltam vele szembe,megpuszilta a számat és utána a két srácra
nézett.Azok csak bámultak minket.
-Mi van már?-kérdezte mérgesen.
Fogták magukat és leléptek.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Aha.-válaszoltam.-Köszi,h megvédtél.
-Sziv.Nah keressük meg Billt azt húzzunk.-mondta
Folyt.köv.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr52317027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása