HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.21. 20:21 tokiogirl

32.rész

Következő reggel egy nagy ajtócsapódásra keltünk Tommal.Kómásan szinte kiestünk az ágyból.A fürdő felé vette az irányt én viszont kimentem mer kivi voltam a történtekre.Kint Billel és Georgal találkoztam.
-Mi történt?-kiváncsiskodtam.
-Szandy összeveszett Billel.-Georg
-Mer?-érdeklődve
-Rachel.
-Igen?
-Gyere be léccy.-Szandy
-Oké.
Még utoljára ránéztem Billre aki épp megakart szólalni de már benn voltam a szobába és Szandy becsukta az ajtót így nem hallottuk.Szegény lány teljesen kisírta a szemét tiszta vörös volt.Nagy nehezen megnyugodott és elkezdte mesélni h mitörtént.
-Bill egész héten alig nézett rám.Nem is szeret igazán vagy nem tom.Folyton a telón lóg.Már kezd elegem lenni az egészből.Megértem h frontember és sok a dolga de végre van szabadideje és mégis szarik a fejemre.Tomra meg a többiekre szán egy kisidőt de mintha én nem is léteznék.
-Szandy ez nem igaz.Szeret téged.Tod jól h ezért nem volt eddig kapcsolatuk mi meg mint a bomba becsapódtunk az életükbe.
-Tudom és megértem h nem sok ideje van a szerelemre de mégis azér egy kicsit.Tom is foglalkozik veled,Georg is Szaszával és most Gustav és Berni is naon összemelegedtek csak a mi szerelmünk hűlt ki.
-Mér nem beszéled meg ezt Billel?Megértene és tudná h mit rontott el és akkor változtatna rajta.
-Azért mer azt szeretném ha magától venné észre de ha nem megy neki akkor kész vége.Ha egy kicsit is figyelne akkor tudná de ha nem akkor biztos leszek abban h nem érdeklem.
-Oks.Próbálj pihenni.-adtam neki egy puszit és kimentem.
Az ajtó előtt még mindig ott állt Bill.Be szeretett volna menni de nem engedtem
-Kicsit hagyjad és inkább gondolkodj.
-Nem értem mi baja.Egyszer csak nem szólt hozzám és ellökött.Pedig szeretem.
-Oké.Akkor használd a fejed és csak utána cselekedj.
-Oké.Tom felkelt már.
-Igen.Mikor kijöttem a fürdőbe ment.Gyere be hozzánk nyugodtan én is felöltözöm aztán kettesbe hagylak vele.
-Rendben köszi.
Erre csak mosolyogtam eggyett.Egy fekete nyakba akasztós topp és egy farmer miniszoknya volt rajtam.Tom mikor meglátott csodálkozva nézett.Hát igen nem csoda hisz nem annyira szeretem a szoknyát.A nadrág híve vok de azé van mikor kivételt teszek de naon naon ritkán fordul elő.
-Nah jó van srácok én asszem hagylak titeket.A parton leszek baám ha kellek.Rajzolok és lehet h eszembe jut vmi jó dalszöveg szal.
Odamentem megcsókoltam majd kisuhantam az ajtón.Lefelé menet belebotlottam Bernibe.
-hellóka.Gyere csak velem kicsit beszélünk.
-Miről?
-Valamit elfelejtettél mondnai.
-Jah.hát..ööö.Na jó.Járok Gustavval.
Örömömbe ugrált tapsoltam és közbe sikítottam.Megöleltem Bernit és alig bírtam magammal.Aztán külön váltunk mer ő felment az emeletre én meg ki a partra.Leültem ugyan arra a sziklára mint ahol megnéztem Tommal a naplementét.Körbenéztem és megakadt a szemem egy szép virágon ami a közelembe volt és még a víz is látszódott.Unalmamaban naon sokat rajzolok és azt volt értelme megörökíteni.Már majdnem elkészültem vele mikor valaki megijesztett hátulról.Felsikítottam és azt hittem kiugrik a szivem a helyéről.Tom majd megfulladt a nevetéstől közbe megpuszilt.
-Nem vicces.Frászt kaptam tőled.Tod jól h ijedős vok.
-Szeretlek kicsim.-puszilta meg a nyakam.
-Már megint mi rosszat csináltál?-kérdeztem komolyan.
-Miért?
-Mer nem igazán szoktad mondani azt a szót csak akkor mikor rosszat cselekszel vagy naon különleges napokon.Azon kívül meg akkor hízelegsz mikor valamit kiszeretnél szedni belőlem vagy ha vmi oan dolog van.
-Nem most egyik se igaz.Csak egyszerűen jött.Zavar?
-Nem.Inkább jólesik.Szeretlek.
-ezt már szeretem.
Elmosolyodtunk mind ketten majd egy lágy csókolt leheltünk egymás ajkára.Egy darabig ültünk még ott és néztük ahigy a vizet táncoltatja az enyhe szellő.Egyszer csak fogta magát és fölugrott.Tartotta felém a kezét én meg csak néztem hülyén h most mit akar.Felsegített berohant maga után húzva a házba kivette a kezemből a rajzot meg mindent lerakta és elkiáltotta magát.Mindenki lejött és beültünk a nappaliba.
-Nah szal.Arról van szó h mivel már csak két nap és hazamegyünk arra gondoltam h a mi ügyes lányaink kipróbálják az itteni táncot.
Mindannyian nagy szemmekkel pislogtunk Tomra ő meg talipofival vigyorgot.
-Ezt ugye most nem mondtad komolyan Kicsim.
-Dehogy nem.
-Sajnálom de én ebbe nem vok benne.
-Én se-jött a többi lány felől is.
-Léccy.-kérleltek minket a fiúk.
Már félórája ezzel szaroztunk mikor végre beadtuk a derekunkat.
-Oké.De csak akkor ha egy kicsit ti is megpróbáljátok és nem ér kinevetni minket mer miatatok csináljuk.
-Ezazzzz.Köcce szivem.Szeretlek.
Készülődtünk és elmentük egy helyre ahol olyan zene ment és otttani lakosok voltak.Nagy nehezen szótértettünk velük és elmondtuk h mit szeretnénk.Ők eleinte csak nevettek de végén belementek és segítettek nekünk.Annyit röhögtünk h nekem már naon fájt a hasam.Eleinte a fiúk is csinálták de hát nekik nem igazán ment bár Tom és Bill jól rázták a csípőjuket de inkább csak szórakoztak.Georg és Gustav eleinte még rendesen csinálták de azt mondták h ez nem nekik való szal hamar leültek és figyeltek minket.Nem sajátítottuk el aznap de úgy döntöttünk holnap visszamegyünk és több ideig elszünk ott.Haza felé menet még nevetgéltünk mivel Tom bohóckodott.Nem volt elég h ott szét nevettem magam de még visszafelé is.

2 komment

Címkék: a mi hogy volt kövi visszaérve házhoz részbe leírom.


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr25348948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinga · http://csinga.blog.hu 2008.02.24. 10:56:29

jujj de megnéztem volna...:) vicces lehett (volna)...
most is nagyon jó, cuppos =.]
süti beállítások módosítása