HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.20. 19:43 tokiogirl

31.rész

Másnap jó sokáig aludt mindenki.A földön feküdtem mikor keltem és csak részletekre emlékesztem.Aztán egyszerre beugrott minden.Az órára néztem 2 órát mutatott.Keltegetni kezdtem a többieket.A konyhába vettük az irányt én főztem kávét.Az asztalnál telepedetünk le.Mikor körbe néztem mindenkinek tiszta kóma feje volt és egy páran a kezével támasztottuk a fejünk de volt akinek az asztalon landolt.Kis idő után elkezdtünk készülődni.Megbeszéltük h a nappaliba talizunk és elmegyünk körülnézni.Voltunk fagyizni és azt vettük észre h Berni és Gustav naon jól elvannak eggyütt.Aznap nem mentünk ki a partra fürdeni.Inkább csak sétálgattunk nekem már majd leszakadt a lábam mikor végre elősször leültünk.Kicsit untam az aznapot ezér gondolkodtam valami jó dolog miatt.Kitaláltam a legeslegjobbat és odamentem Tomhoz.Megcsókoltam és éreztettem vele h mit szeretnék.Ő rögtön kapcsolt.
-Bocsi skacok de mi most egy kicsit félre vonulunk.
Mindenki furcsán nézett ránk mi nem foglalkozva velük visszasiettünk a házhoz.Már az ajtóba csókolóztunk és alig bírta Tom kinyitni az ajtót.Amint beértünk az ajtón már vetkőztettük egymást.A pólók kerültek le elősször.Egy darabig csók csatáztunk közbe meg haladtunk föl az emeletre.Már alig bírtunk magunkkal.Harabdáltam az ajkát és a gatyájába nyúltam.Szép lassan beértünk a szobába.Csókolózva egészen az ágyig majd óvatosan lefektetett.Levette a nacimat és a hasamt kezdte puszilgatni.Forrt körülöttünk a levegő.Élveztem a kényesztetést.Egy idő után fordult a kocka és fölé kerekedtem.Most én kezdtem el kényesztetni.Eleinte a nyakát puszilgattam majd egyre lejebb haladtam.Visszamentem a nyakához és kiszívtam.MAjd mikor már teljesen beindult levettük az utolsó ruhadrabokat.Felhelyezte magának az óvszert és habozás nélkül behatolt.GYors ritmust vettünk föl és halk nyögésekkel jeleztük h jól esik.Egy hosszú menet után fáradtan dőltünk ki egymás mellett.A fejemet izzadt mellkasára helyeztem.Kis pihenés után elmentünk és eggyütt lezuhanyoztunk.Lementünk a konyhába és kajáltunk.Rá pár percre megérkeztek a többiek is.
-Sziasztok!Kértek enni?-én
-Aha.Mi a kaja?-Andy
-Pizza.Jó lesz?-én
-Persze-Bill-Hé Tom mit csinált Rachel megint veled?
-Ki szívta a nyakát.-Georg nevetve.
-És akkor mi van?-kérdeztem kicsit durcisan
-semmi kicsim.Nem tudják elfogadni h velük nem csinálnak iet.
Nem tudtam mér de mostanába kicsit feszült voltam h azzal faszogattak h én mit csinálok Tommal.Ezt észre is vette.Felmentem a szobába és lefeküdtem hanyat az ágyon.utánam jött és becsukta maga mögött az ajtót.Odasétált hozzám és lágyan megcsókolt.
-Nyugi babám tod jól h csak cukkolnak és féltékenyek.
-Nem érdekel.Fáradt vok.
-Nem csodálom-mosolygott rám huncutul.
Befeküdt mellém az ágyba.Feléfordultam megöleltem és éreztem a finom illatát.Megvárta míg elalszok utána kiment a többiekhez.Kicsit hangosak voltak mivel épp videójátékoztak.
-Kicsit hallkabban Rachel bealudt.
-Ok.Kihívlak!
-Úgy is megverlek.
Ült le testvére mellé és a kezébe vette az irányítót.Épp autóversenyeset játszottak.Éjfél fele járhatott mikor éreztem h átölel,majd visszaaludtam.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr89347592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinga · http://csinga.blog.hu 2008.02.20. 20:56:34

szijja!! ez nagyon jó!! nekem irtóra teccik!!! bocsi ritkán írok, de rem nem haragszol...:S
cupp=.]

tokiogirl 2008.02.20. 21:21:21

persze h nem harizok.én se mindig írok.mer nem tok mit hozzászólni akkor mienk attól még naon jó meg tetszik .
süti beállítások módosítása