HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.10. 17:50 tokiogirl

24.rész

MIndenki elment csak ketten maradtunk Tommal.Az ajtóból visszafordulva  csókcsatába kezdtünk.Abbahagytuk,elkezdtem előle futni.Rohant utánam majd rámvetette magát.Mindketten a földön kötöttünk ki.NAgy nevetés közben rámmászott és csókolgatott.Nem ellenkeztem inkább élveztem a dolgot.Tom abbahagyta kényesztetésem felállt felkapott és egyenesen a szobámba ment.Ledobott az ágyra és folytatta amit lent elkezdett.Benyúlta a pólóm alá és levette rólam.Én is így tettem vele.Szép lassan lekerültek rólunk a ruhák.Mior elértünk ahoz a dologhoz megállt.Oldalra fordúltam és kinyitottam a fiókom.
-Most van!-mondtam vigyorogva.
Ő erre csak megcsókolt majd felhelyezte magának.Óvatosan behatolt és egy lassú ütemet vett fel.Majd idő után gyorsabbat.Felemelő érzés volt.10 perces akció után mindketten szuszogva feküdtünk egymás mellett.Mikor végre visszatért egy kis erő belénk elmentünk lezuhanyozni.Egyikünknek se volt kedve még lefeküdni aludni ezér tettünk egy sétát.
-Nézd Tom hát nem gyönyörű most a Hold?
-De igen.És még mien gyönyörű az aki mondja.
-Jajj ne már.Még a végén elpirulok.
-De ez az igazság.
Nézett a szemebe.Szép lassan elindultunk vissza hozzám.Ez a séta kimerített minket.Rögtön az ágyban kötöttünk ki.Egymás karjai közt hajtottuk álomra  a fejünk.
Másnap regel kicsit sokáig aludtam.Mikor kinyitottam a szemem Tom nem volt sehol."Megint eltűnt"gondoltam magamba.Bevonultam a fürdőmbe rendbe tettem magam és le az emeletről egyenesen a konyhába kullogtam.Idő közbe rá kellett ébrednem h Tom sehol sincs így nem is kerestem.A kaja ott volt a pulton egy levél kíséretében.
"Kicsim!

Haza mentem új ruháér.Kicsit dumálok Billel aztán jövök vissza hozzád.De ha nem bírsz megvárni és van kedved utánam jöhetsz.
                                                Nagy csók.
                                                        Tom."
Természetes h nem bírtam megvárni.Előtte felöltöztem,sminkeltem,megettem a fincsi kaját és közbe Tv-t néztem.

Közbe Toméknál:

Hazaérve testvérébe botlott.Együtt mentek be a szobájába.
-Miről akarsz annyira bezsélni?-kérdezte Bill kiváncsian.
-Tegnap lefeküdtünk Rachellel.És ezt nézd.-vette le polóját Tom.
Bill csak bámult a hátára.
-Te meg mi a halált csináltál?
-Nem én.Rachel.Ez  a tegnapi akciónk közbe keletkezett.
Tom hátán,nem egy óriási mély karmolás éktelenkedett.Bill kitágult szemekkel figyelt testvére sebeire.
-Hát nem semmi-szólalt meg végre.
-Mienek?-kérdezte Tom furcsa arckifejezéssel.
-Hogy mondjam?Rondák,mélyek,és egy kicsit mintha belennének gyulladva.Fáj?
-Annyira nem.Csak egy kicsit.de nem vészes.
-Gyere be a fürdőbe és nézdd meg.
Bementek a fürdőbe Bill adott bátyja kezébe egy kisebb tükröt és szemügyre vették a sebeket.Én pont ebben a percben érkeztem meg.Az anyukájuk beengedett és memondta h az emeleten vannak.
-Sziasztok.
-Szia.-köszöntek egyszerre.
-Mi az?-kérdeztem.
Bill jobb szemölökét felhúzva nézet rám.
-Te egy nagy bevadult vadmacska vagy.
Rögtön tudtam h miről van szó,ezért elmosolyodtam.Terelve a témát mésról kezdtem el dumálni.

2 komment

Címkék: a hogy kövi miről dumáltam megtudjátok részből.


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr86333811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinga · http://csinga.blog.hu 2008.02.11. 18:03:19

XDXDXDXDXDXD ez nagyon nagy!!! XD
bavadult vadmacska, ez nagyon teccik :)))
iszonyat jó:))))
csak így tovább
cupp =.]

tokiogirl 2008.02.11. 18:32:38

köszííííí :DXD
pussz
süti beállítások módosítása