HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.06. 21:01 tokiogirl

21.rész

Tom csak értetlenül nézet tovább rám.
-Nah mi van?Nem hallasz jól?Gyere már.
Felkelt a padról és a hóesésbe elindultunk vissza hozzánk.Út közbe nem szóltunk semmit csak egymást átölelve mentünk.Odaértünk a házukhoz.Még egy kicsit megálltunk az ajtó előtt egy gyors smaci.Benyitottunk.Mindenki ott ült a nappaliba és beszélgetett.Ott volt Simone,Bill,Szandy,Szasza,Georg,Gustav és Berni.Mikor megláttak minket egyszerre csönbe maradtak és csak meresztették ránk a szemeiket.Én Tomra néztem és megfogtam a kezét.
-Sziasztok.Van egy jó hírünk.
-Újra eggyütt vagyunk.-szólt közbe Tom
Eleinte senki nem szólt semmit.Aztán Bill elkezdett mondani vmit és közbe a többiek is mondták a magukét.Ebből egy kukkot nem értettünk Tommal.Mindketten Simonera néztünk.Ő csak mosolygot majd így szólt:
-Na jó gyerekek csend legyen.Szegények ebből semmit nem értettek.Én örülök nektek.Jobb eggyütt látni titeket mint külön!:D-mosolygot ránk.
-Köszönjük-mondtuk eggyütt majd a többiekre néztünk.
Ők is naon örültek nekünk.Úgy döntöttem h aznap náluk alszom.Nem volt kedvem haza menni.Úgy is megint egyedül lettem volna mivel anyum mindig úton van.
-Kicsim.Hazaugrom alvós ruháér.
-Ne menj.Adok.
-De itt lakom egy köpésre.
-Nem baj most az egyszer kibírod.
Adott egy boxert meg egy pólot.Bementem a fürdőbe lezuhanyoztam,majd egy szál türcsibe kimentem.Tom csak állt a szobájába a szekrénynél félmeztelenül és vigyorgot.
-Nah mivan ne mond h nem jó rád a boxerem.Vagy vmi máson jár az eszed?-kaján vigyorral.
-Basszus.Elfelejtettem h bevittem magmmal.Megszoktam h otthon mindig kinnhagyom a szobámba.
-Nem baj.-Közledeni kezdett felém.
-Ne gyere közelebb-mutattam rá az ujjammal.
-Túl vonzó vagy.-adott egy csókot.
Visszamentem a fürdőbe gyorsan felkaptam magamra a rucit és elindultam vissza.Bill kijött a szobájából.Csak végig nézett rajtam majd egy nagy vigyorral lement az emeletről.
-Ne vigyorogj.
Csak visszanézett ugyanazzal a fejjel és ment tovább.Besétáltam Tom szobájába és bebújtam mellé az ágyba.Kikapcsolta a tv-jét,felémfordult és csak nézett.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr51328522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása