HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.01.29. 21:22 tokiogirl

8.rész

Bementünk hozzám leültünk a nappaliba és tv-zni kezdtünk.Közbe
készítettem kaját.Hamar be is faltuk.Elkezdtünk nézni egy dvd-t mer a
tv-be nem ment semmi jó.Egy horror filmet néztünk.A két fiú közt
ültünk Szandyval.Én egy párnát szorongattam,a bnőm engem egy darabig.
A két fiú meg az ágy karfájába kapaszkodott.A viasztesteket néztük.
Egy ijesztő résznél eldobtam a párnát és Tom felé rántva a fejem,bele
kapaszkodtam a karjába.Mind a négyen be voltunk szarva.Miko vége lett
a filmnek én kikapcsoltam és elkezdtük nézni a tv-t.Egy nagy zajra
lettünk figyelmesek.
-Ez mi volt?-kérdeztem ijedten.
-Nem tom.Menjünk nézzük meg.-mondta Tom.
-Ne.Én nem akarom tudni.-Mondta Szandy.
-Jajj.Ne féljetek már.Gyerünk.-Bill
Gyorsan odarohantam Tomhoz megfogtam a kezét, Szandy meg Billét.Oan
szorosan fogtam h már teljesen begörcsölt a kezem.Tommal mentünk elől.
Az emeltről jött a hang így felefelé mentünk.Iszonyat nagy csöndbe
voltunk.Levegőt alig mertünk venni.Kezdtünk közeledni a hang irányába.
-Én félek.Tom álljunk meg.Hallod.-mondtam halkan.
-Mostmár nem állunk meg itt vagyunk.Megtudjuk mi a hang forrása.
Benyitottunk a szobámba.Mikor körbenéztünk előugrott a fürdőből egy
fekete folt.Tom mögé ugrottam és sikítottam.Szandyék mögöttünk álltak
így Szandy is sikítani kezdett.Ő tőlem ijedt meg.Tom hátának döntve a
fejemet álltam.Bill megölelte Szandyt és befogta a száját,h ne
sikítson tovább.
-Nyugi.Ez csak egy cica.-mondta Tom nevetve.
-Akkor is oan ijesztően ugrott onnan elő.-mondtam
-Hogy került ide?-kérdezte Bill
-Nem tom.Nekem nincs állatom.-válaszoltam.
Ekkor vettük észre h az ablakom nyitva van.
-Biztos bemászott-mondta Tom.
-Most mit csináljak vele?Anya nem engedi h tartsak állatott.És a
cicákat annyira nem szeretem.
-Nem tom.Amint látod van nyakörve.-mondta Szandy.
-Király.Hazaviszem és nem lesz baj vele.
Csak volt egy kis bökkenő.A macsak nem engedte h megfogjuk.Már 15
perce kergettük.
-Ezt nem hiszem el.Mien egy nagy görény ez a macska.-mondtam
-Nyugi.Mindjár megvan-Mondta Tom
Végül  sikerült megfognia.Egyedül neki engedte h a kezébe fogja.
Megnéztük a nyakörvét.Elvittük haza.Visszafelé jókat röhögtünk azon,
hogy egy macska miatt h megvoltunk ijedve.Naon jól éreztük magunkat.
-Te Szandy,nincs kedved nálam aludni?Nem akarok egyedül maradni-
-Megkérdem anyut.pill-telcsizett anyukájának.-Szia.Rachelnél alszok.
ok?-mondta.
-Anya belement.-mondta nevetve.
-Jól megkérdezted.-Mondta Bill
Majd elmentünk a parkba.Ott leültünk a szökőkútnál.Beszélgettünk,
röhögcséltünk.Én a pad háttámláján szeretek ülni,így most is ott
csücsültem.A többiek is oda ültek föl  mellém.Viccet meséltünk és
naon röhögni kezdtem rajta így hátra dőltam.Csak hogy nem volt mi
megtartson így lehuppantam a földre.A földön feküdve nevettem tovább a
viccen és azon h leestem.Tom oda hajolt fölém.
-Jól vagy?-kérdezte nevetve.
-Aha.Kicsit fáj a fejem de semmi bajom.-mondtam
Segített felállni.Így megint közel kerültünk egymáshoz.Átkarolta a
derekam,oan szororsan h nem tudtam szabadulni.Vészesen közeledett,majd
megcsókolt.Szenvedélyesen,de mégis vadul csókolt.Pár percig tartott
de nekem óráknak tűnt.Bill és Szandy csak tátott szájjal bámultak
minket.Mikor elszakadtunk egymástól,elvigyorodott.
-Most hogyhogy nem ellenkeztél?-kérdezte huncutul
-Nem tom.Nem tudtam szabadulni így nem tudtam mit tenni.-Mondtam picit
füllentve.
Igazából nem is akartam ellenkezni.Csak tudni akartam h kihasznál-e
vagy sem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr33317039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása