HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.01.29. 21:21 tokiogirl

7.rész

Nagy álmosan lebaktattam az emelteről és ajtót nyitottam.Az ajtóba
Bill állt.Döbbenten nézett rám.A hajam tiszta kóc,boxerebe és egy th-s
pólóba álltam ott előtte.Mikor megláttam beugrottam az ajtó mögé és
onnan tekintettem ki.
-Mit keresel itt?-kérdeztem iedten.
-Beszélhetnénk?Naon fontos lenne.
-De hisz most kelltem fel.Nem kajáltam,meg el kell  készülnöm.Ha ezt
megvárod a nappaliba akkor igen.-válaszoltam.
-Persze megvárom.
-Oké akkor én meek a kapcsolót megtalálod a tv közelében.-mondtam.
Kb 10 perc alatt elkészültam.Lementem a konyhába.Készítettem magamnak
kaját.Ő odajött és elkezdett dumálni hozzám.
-Tegnap este mikor Tom haza jött tőled,nem szólt semmit felment a
szobájába,bezárkózott és nem nyitott még nekem se ajtót.Ma se szólt
semmit elment otthonról.Mi volt ami így felzaklatta?!Gondolom te tudod.
-Igen.Tegnap megakart csókolni,de én ellöktem magamtól.Nem értette
mér tettem pedig a boltban visszacsókoltam.Elmagyaráztam neki,h úgy
érzem h csak egyéjszakára kellenék neki utána meg eldobna.Mondtam h
nem bírnám ki h nem lehet az enyém.Így köszöntünk el.Mondta h jó
csajnak tart és elment.-meséltem.
-Aha.Akkor tom mi a baja.Végül is igazad volt.Nincs kedved eljönni
velem megkeresni?
-Elmegyek.Úgy se tudnék mit csinálni itthon.
-Akkor induljunk-Mondta Bill
A park felé  indultunk meg.Hamar rá is találtunk.Az ipodját hallgatta.
Észre se vette,h ott vagyunk.Bill leült mellé a padra.Tom kivette a
füléből a fülhallgatót.
-Mi van tesó?Olyan szótlan vagy.-mondta Bill
-Semmi.Csak rájöttem vmire.
Megszólalt a telcsim.
-Igen?-szóltam bele.
-Szia Ildy.Nincs kedved ma elmenni vhova?-kérdezte Szandy a bnőm.
-Az szuper lenne.-mondtam
-Ok akko tali a suli előtt.-Szandy
-Oké.Indulok.Csá-köszöntem el.
-Bocsi srácok de én lelépek.Császtok.
Mikor elmentem Tom és Bill beszélgetni kezdtek.
-Nah mire jöttél rá?-kérdezte Bill
-Arra h mien hülye vok.Rachel iszonyat jól néz ki.Egyszerűen ha rá-
nézek,legszivesebben lesmárolnám.
-Te belezúgtál Rachelbe,vagy csak leakarod fektetni?-kérdezte Bill
-Bill életembe elősször igazán szerelmes vok.Nem csak arra kell.
Magamnak akarom!!Érted?
-Igen.Csak van egy kis bökkenő.Ő azt hiszi h csak sex és semmi másra
nem kell neked.Elkell vhogy érned h ez a gondolat elkerülje.Sztem
szeret téged csak tudja mien vagy.
-Ja.Sajna.Most mit tegyek?-kérdezte Tom
-Segítek neked hisz a tesóm vagy.-mondta Bill mosollyal az arcán.
Idő közben én odaértem a sulimhoz és a bnőmmel elindultunk hozzám.
Ő is imádja a Tokio hotelt.Kedvence Bill.Elkezdtem mesélni neki,h mi
történt.Nem akart hinni a fülének.Én csak jót nevettem az egészen.
Pont a Kaulitz ház előtt mentünk el mikor Tom és Bill egyszerre léptek
ki a házból,nagyba dumálva.Szandy egyszerűen ledöbbent.Ők nem vettek
észre minket.
-Szandy gyere már.-Mondtam bnőmnek aki legyökerezett az út közepén.
-Te jó ég.Ezek télleg itt laknak tőled egy köpésre.Ezt nem hiszem el.
-Gyere már-mondtam neki újra.
Már késő volt.A két fiú felfedezett minket.Billnek megakadt a szeme
Szandyn.Csinos,jól öltözködő csajszi.Nálam picivel alacsonyabb.Neki is
Barna haj vörös melírcsíkja van.
-Sziasztok-köszöntem oda nekik.
-Hellosztok.-köszönt vissza a két fiú.
Bill és Szandy egymást bámulták.Én Tomra tekintettem és ő is rám.
Mindketten elmosolyodtunk.Látszott rajtuk,h tetszenek egymásnak.
Gyorsan elkapták tekintetüket mikor észre vették,h őket figyeljük.
-Hova mentek?-kérdeztem őket.
-Még mi se tudjuk.-válaszolt Tom.
-Nem jöttök át hozzám?Anyum elutazott pár hétre így egyedül vok otthon
Úgy is oda indultunk.Jajj.Bosi.Ő Itt Szandy a bnőm.Szandy meg ismer
titeket.
-Hello-köszönt Szandy.
-Bill átmegyünk Rachelhez?-kérdezte Tom Billt.
-Aha.
folyt.köv.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr76317034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása