HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.01.29. 21:06 tokiogirl

2.rész

-Anya elmentem a gitár oktatásra!!-kiálltottam fel anyunak.
-Oké!-anya
-Mek szia majd jövök!!-én
A gitártancinál.
-Helló Louis(luisznak ejtsd)-köszöntem.
-Hell cica.Már vártalak.-Louis
Ne hogy félre értés történjen Louis fiatal 28 éves és azér hív cicának
mer miko elősször taliztunk és meglátott rögtön az az állat jutott
eszébe.Így rám ragadt.Am nem járunk meg semmi iesmi csak így hív.
-Ma mit veszünk?-kiváncsiskodtam
-Én játszok egy dalt neked, te felismered és vissza játszod nekem.
-Szóval kitalálósdit?És mi van ha nem ismerem fel?
-Akkor nem játszom el a kedvencedet és nem tanítom meg neked.
-Ez így nem ér!!Tudod jól h azt imádom.
-Tudom szóval figyelj és gondolkozz.
Játszani kezdte a számot.Szép lassú dallam volt.Hamar meg is ismertem.
Sok dalt felismertem köztük volt Fergietől a Big girls don't cry is.
-Ezt tuti felismered!!
Pengetni kezdte.Már az első hangnál tudtam meiket játsza.Az egyik
kedvencemet.A Rette michet.Nagyon gyönyörűen játszott én csak
csodálltam.Csatlakoztam hozzá.Eleinte azt hitte,h végig fogom
hallgatni, de nem bírtam.Késztetést éreztem arra,h én is játszam.Rám
nézett,elmosolyodott, megrázta a fejét és játszottunk eggyütt.
Mikor végeztünk annyit mondott:
-Ma naon ügyi voltál.Meg vok elégedve veled.
-Köszi.Mikor jöhetek megint?-kérdeztem
-Két nap múlva.
-Oké köcce.
-sziv.csá.
-Szia
Köszöntünk el és indultam haza.Út közbe gondolkodtam.10 perc alatt
otthon is voltam.Csak volt egy kis bökkenő.
Hogy mi volt a bökkenő meg tudjátok a kövi részben.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr62317008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása