HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.17. 21:50 tokiogirl

30.rész

Nem bírtam aludni.Folyamatosan Tomra gondoltam és folytak a könnyeim is.Iszonyat kényelmetlen volt az a heverő és hiányzott Tom ölelése.Naon hozzá szoktam h vele alszok.Állandóan forgolódtam aztán vhogy bealudtam.Nem aludhattam vmi sokat mer hajnali 5 fele fel riadtam.Egy szörnyű rémálmom volt Tommal kapcsolatban.Kiszáltam az "ágyból" és elindultam a fürdő felé.Bementem megmostam az arcom,rendbe szedtem magam és felöltöztem.Mindent olyan halkan csináltam h a többiek fel ne keljenek.Oda mentem a tatyómhoz és beleraktam a kint maradt dolgaimat.Mikor kész lettem vele csináltam egy kávét.A lépcső felől  hangokat hallottam de nem annyira figyeltem még akkor oda.Amint megláttam h ki az ledöbbentem és ő maga is.Egy darabig még csak néztünk egymásra lefagyva.Végül elkapta a tekintetét és a hűtő felé vette az irányt.Kivedtte a tejet majd a szekrényből a gabonapelyhet és egy tálat.Leült velem szembe és kajálni kezdett.Nem szóltunk semmit.Nem bírtam kusba maradni és halkan kinyögtem egy szót.
-Sajnálom.
Hirtelen rámnézet.
-Bill átadta az üzeneted.
-Jó.
Ennyi idő alatt megittam a kávét.Elmostam a poharat és egy levelet írtam a többiek számára és a hűtőhőz mágneseztem.Fölkaptam a táskám és köszönés nélkül kiléptem az ajtón.Egy nagy forró könnycsepp gördült végig az arcamon.Úgy tettem ahogy ő kérte.Ha így jobb lesz neki akko nincs mi visszatartson.Fogtam egy taxit beszálltam megmondtam ha reptérre utána csak az ablakon bámultam ki könnyes szemmel.Hamar oda értünk.Megvettem a repcsijegyet és még jó sok időm volt ezért leültem a váróba.Megcsörren a telóm.
-Haló?-szóltam bele halkan és bánatosan.
-Szia.NE menj haza.MAradj már.-kérlelt Berni.
-Sajnálom ikrecském de Tom megkért h szálljak ki az életéből örökre és nem bírnék maradni.
-Ne hagyj itt egyedül.A többiek pasiznak.MAjd mi jót szórakozunk.
-Sajnálom drágám.Ott van Gustav vele lehet beszélgetni.Úgy is mindig egyedül van cegény oan csöndes.
-Akko sehogy se tudunk rászedni h maradj igaz?Pedig itt vannak a többiek is.Itt kiabálnak a fürdő elött.
-Bezárkoztál?
-Ja ezek nem hagytak mindegyik akar veled beszélni.
-Csak egy nem.-mondtam nagyon halkan és sírva fakadtam.
-NAh jó.Ezek mindjá rám törik az ajtót.NYugodj meg és akko kihangosítalak.
-Oks.Hajrá.
Hallottam ahogy nyitja az ajtót.
-Oké skacok kuss.Kihangosítom de csak ha megbírtok nyugodni.
-Sziaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!-ordított bele mindegyik a telóba.
-Gyere vissza!!!-mondták egymás szavába vágva.
-Sajnálom,de nem teszem.Nekem semmi keresnivalóm nincs ott.
-Már hogy ne lenne???Te közénk tartozol!
-Nem akarok zavarni és így nekem is és Tomnak is könnyebb.
-Jajj istenem Bill mondd már el h mit mondott neked Tom.Mind hallani akarjuk.-Szasza
-Nem mer nem fecsegem ki a tesóm titkait.
-Léccy.-Berni
-Legalább annyit mondj.Szereti még Rachelt?-Szandy
-Igen.-jött egy válasz de az nem Bill volt.Mindenki tök csöndbe maradt.
-Rachel itt vagy?-kérdezte Bill
-i..ge..n-nyögtem ki bőgve.
-Megtudjuk beszélni?-kérdezte Tom
-Persze.-szipogva
Leraktuk a telefont és abban a percben indultam vissza.Fogtam egy taxit ami elég hamar oda vitt.Mikor bementem az ajtón a lányok a nyakamba ugrottak.Mindenkit végig puszilgattam meg ők is engem.Az utolsó ember előtt megálttam és csak néztem rá.Nem tudtam h mit csináljak.Meg akartam csókolni de nem biztos h jó ötlet lett volna.Végül csak rá mosolyogtam és megöleltem.Megfogta a kezem és egyenesen a szobánkba mentünk.Leraktam a cuccom majd elültünk az ágyra.Normálisan megbeszéltük a dolgokat és kibékültünk.Béke csók közbe hallottunk egy csörrenést és közbe ien sutyorgásokat.
-B*szki.H lehetsz ien béna.Méár nem fogtad meg rendesen.
-Jól van nah.Most puff neki összetört egy pohár.
Mi ekkor nyitottuk ki az ajtót.Az egész bagázs ott térdelt az ajót előtt és hallgatózott.Mi Tommal nagyokat pislogva néztünk rájuk.Azok meg vigyorogva hátráltak.Gustav hozott egy seprűt meg egy lapátot és Berni segítségével összesöpörte az üvegszilánkokat.Mivel töviről hegyire hallották amiről beszéltünk legalább nem kellett mesélni.Rendeltünk pizzát és leültünk Dvd-t nézni.A film végén már mindenki aludt egymás hegyén hátán.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr53343369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása