HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.14. 17:05 tokiogirl

27.rész

Eljött az este.Készülődni kezdtünk mivel Andy még mindig ott dolgozzott és időbe oda kellett érnünk a discohoz.Mindenki magára kapott vmi egyszerű ruhát és indultunk.Mikor odaértünk a hátsó ajtón mentünk be mi is.A főnöke tiszta pia volt.Ordítozott Andyval és már ütésre emelte a kezét,de az öt srác rögtön lefogta.
-Nah idefigyeljen.Nem vagyunk hajlandóak végig nézni ahogy bántja Andyt.-kezdett bele Szandy.
-Szal ezzel azt akarjuk mondani,h Andy mostantól nem dolgozik magánál,ne keresse,és ne merjen a közelébe menni bármikor is mer kicsináltatjuk.Világos?!-Mondta Szasza.
-ja.-válaszolt a hapsi.
Andy összeszedte a holmijait és húztunk is el arról a helyről.Eldöntöttük h soha többé nem megyünk arra a szórakozóhelyre.
-Héy emberek nem mennénk el vhova pihenni?-tette fel a kérdést Tom.
-Sajnos nem tesó.Holnap megyünk fellépni.
-Fasza.Akkor elmegyünk utána most ezen ne múljon.
-Én benne vok.-mondtam.
-Mi is-jött az egyhangú válasz.
Haza mentünk bepakoltunk,majd gyorsan be az ágyba mer korán kellett kellnünk.Másnap reggel nagy volt a nyüzsgés.Mindenki készülődött,evett vagy éppen kávét ivott.
-Kicsim basszus nem láttad a zoknim?-kérdezte kiabálva Georg.
-A táska bal zsebében van asszem.
-Oks.
Egy kis ideig csend aztán csak egy nagy puffanás hallatszódik az emeletről.
-Drágám!Ugye nem estél ki az abalkon?-kérdezte Szasza.
-Ez nem én voltam.Szal még egyben vok.
-Akkor mi volt ez a puffanás?!
-Bill!-kiabált fel Szandy
-Jól vagyok asszem!De egy kis segítség kéne.
Fölrohantunk a szobámba és láttuk ahogy Bill fetreng a földön az éjjeliszekrény és az ágy között.
-Mér nem állsz onna föl?-kérdeztem nevetve.
-mer beszorultam.
Mindannyian nagy kacagásba törtünk ki.
-Köszi!-mondta picit durcin.
Nem tom hogyan ragadt oda be de nem bírt fölállni.Mi meg alig bírtuk onnan eltólni a szerényt mer annyira röögtünk még az egészen.Nahy nehezen de sikeresen kikecmerget onnan.
-De am hogyan kötöttél ott ki?-kérdezte Andy
-Úgy h kerestem vmit és mikor megláttam oda akartam menni de ráléptem vmire ami csúszott és dobtam egy hátast és még a fejemet is bevágtam a szekréyn sarkába.Azon kívül kérek jeget vagy valmit mer kib*szotul fáj a fejem.
A méhűtőből kivettem egy zacskó jeget és oda adtam neki.Már hallottunk egy dudát a ház elől így szedtük a cuccunk és indultunk is.
-Mi van a fejeddel Bill?-kérdezte David mikor odaértünk.
A többiekkel csak nevettünk Bill meg egy "nenevessetek" nézéssel elkezdett magyarázni Davidnek.Billnek sikeresen lement a duzzanat a fejéről.Érkezésünk után pár percel már a színpadon is voltak.AA csajokkal a színpad mögötti részen ugráltunk meg hülyültünk egy kicsit.Kb másfél órás volt a konci.Utána indultunk is a reptérre.A gépünk indulásáig volt még fél óra így gyorsan átmentünk ez ellenőrzéseken és felszálltunk a gépre.Az indulás után már egy páran bealudtak de én nem bírtam.Zenét hallgattam csukodt szemmel erre Tom megfogta a kezem én meg szívrohamot kaptam majdnem.Ugrottam egyett aztán láttam h Tom az.
-JAjj Kicsim a szívgörcsöt hozod rám.
-Bocsi azt hittem alszol és csak úgy megfogtam a kezed.
-Nem baj.
Az út többi részér alvással töltöttük.A Maldív-szigetekre mentünk.Leszállás után egy kis nyaraló felé vettük az irányt.Olyan fáradt voltam h mikor megmutatták h meik szoba lesz a miénk én bementem és ruhástul mindenestül bedőltem az ágyba.Tom ébresztett föl olyan délután kettő óra felé mivel hajnalban érkeztünk.Én elmentem lezuhanyozni és átöltöztem lengébb cuccba.Szandy rontott be hozzám.
-Fürdőruhát vegyél megyünk a partra.

1 komment

Címkék: nem a én tom de majd félek mér kövi többit részben.pussz repüléstől.nem bírom.a


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr29339303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tokiogirl 2008.02.14. 20:08:54

ja és van egy másik is amit írok.annak ez a nem tom milye: veletlen.blog.hu.ebbe sok kicsi novella van most perillanat kettő de amikor eszembe jut új kkor lesz több is.nézéttek meg .köcce!!pusza
süti beállítások módosítása