HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:23 tokiogirl

9.rész

Elindultunk haza,mer már naon sötét volt.Elkisértek az ajtóig.Még
álltunk ott egy darabig és megdumáltuk.h másnap is elmegyünk vhova.
Bill és Szandy csak egymást bámulták.Én meglöktem Szandyt mer már nem
tudtam nézni ahogy nem mernek semmit csinálni.Szandy Bill karjai közé
esett.Mi Tommal megcsókoltuk egymást.Billék is így tettek.Majd mi
bementünk a házba,ők elmentek haza.Még egy darabig beszélgettünk
Szandyval.Lefürödtünk majd ledobtuk magunkat az ágyra.Másnap korán
kelltünk.Csörgött a mobilom.
-Szia.-köszöntem bele,mivel kiírta h Louis hív.
-Szia cica.Ma ne felejtsd el h jönnöd kell.-Mondta
-Basszus télleg.Oké.Miko menjek?-kérdeztem
-11-re.-mondta
-Mi de hisz fél 11 van.Én meg még itt ülök pizsibe.-mondtam.
-Akko siess.nem baj ha késel csak ne sokat.
-Ok.Nem baj ha jön velem három barátom?-kérdeztem
-Nem csak ne zavarjanak.-Válaszolt majd lerakta.
Gyorsan keltettem Szandyt.kb 5 perc alatt elkészültünk.Futottunk
az ikrekér majd gyorsan mentünk is.15 percet késtem.Louis nem naon
örült.Gondolta gyorsabban oda fogok érni.
-Szia cica.-köszönt.
Mind a hárman furcsa tekintettel néztek ránk.
-Mi az h cica?-kérdezte Tom
-Ne hogy félre értsétek.Louis azér hív így mer miko elősször taliztunk
a macska jutott az eszébe.Azóta cicának hív.Semmi nincs köztünk.
Louis csak bólogatott.Elkezdtük az órát.Most kivételesen sokat
elszúrtam.Kicsit ideges voltam,mivel eddig nem volt velem senki.Tom
nyugtatgatott,de nem bírtam megnyugodni.Végül elkapott az idegroham
és kiabálni kezdtem.Louisnak is elpattant az agya és ordibált velem.
-Mér nem tudsz normálisan viselkedni.Állandóan elrontod,koncentrálj!!
Ha ez nem megy úgy,h itt vannak a barátaid akko menjenek el.-kiabálta.
-Nem az a baj.Bal lábbal kelltem föl.Ideges vok,fáj a fejem,rohadtul
rosszul aludtam és te még itt kiabálsz velem.Haza megyek.
-Még nincs vége az órának.-kiabált utánam.
-Leszarom.-kiabáltam vissza az ajtóból.
Összeszedtem a cuccom és kimentem az ajtón.Csak mentem és nem érdekelt
semmi.A többiek futottak utánam.Tom beállt elém,h megálljak.
-Nyugi kicsim.-mondta és megölelt.
Ellöktem magamtól.
-Hagyj.Nem tok megnyugodni.-kiabáltam vele.
-Sztem most télleg hagyd.-szólt Tomnak Szandy.
Ez alatt a pár hónap alatt rendesen kiismertük egymást.Egy 5 perces
gondolkodás és szellőzés utána lenyugodtam.Odamentem Tomhoz aki egy
másik padra ült le Billékkel és megöleltem.
-Bocsi kicsim csak naon felhúzták az agyam.Oankor mindegy ki tette
mindenkivel kiabálok,aki az utamba kerül csak h kiadjam a feszültséget.
-Nem baj.Majd megszokom.
-Vagy nem.-mondta Bill nevetve.
Erre mind a ketten fura fejjel néztünk Billre.Nem értettük h mit akart
ezzel de nem is baj.Még kicsit ültünk ott a padokon,szórakoztunk,majd
elindultunk vissza.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr45323669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása