HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:27 tokiogirl

15.rész

Megfordultunk és játszani kezdtünk.Az első szám egy pörgős volt.
Éreztem h minden szem rajtunk van.Még csak Szandy az ütemet adta de
már akkora kuss volt h a légy zümmögését is lehetett volna hallani.
Iszonyatosan remegtem.Azt nem tudtam eldönteni h csak belül érzem vagy
kívül is látszik.Elkezdtem énekelni.Rá néztem Bernire.Ő csak bolintott
h csak így tovább.Kicsit kezdtem érezni h felszabadulok.A számok
egyre jobban jöttek és én annál jobban beleéltem magam.Teljesen
átjárta az ütem meg minden a testem.Végre megbírtam mozdulni és már
mosoly is kiült az arcomra.Elég nagy helyünk volt így tudtam mászkálni.
Néha Bernihez néha meg Szaszához mentem.Kicsit nehéz volt úgy oda
menni Bernihez h ne vigyorogjak mer az folyamatosan azt csinált.
Azon izgultam h nehogy elröhögjem magam mer akko ott vége mindennek.
De szerencsére nem.Legalább 8 számot játszottunk el.
-Oké lányok.Egy kicsit kimeek telcsizni.És utána mondok el mindent.
-Tessék lányok hoztam piát.
-Köcce kicsim.-mindet megittam.
-Jók voltatok.-Mondta Bill-Kicsit látszott az elején h féltek.
-Ja de a végére felszabadultatok.-Georg.
-Hát én alig mertem mozdulni.-Szasza
-Nekem meg mindig röhögnöm kellett miko rá néztem Bernire.-én
-Azt figyeltük.Miko ránéztél Bernire akkor látszott h röhögő görcsöt
fogsz kapni és izgultunk h nehogy.Azt azon nevettünk  mien hülyék vunk.
Egyszer csak belépett Dave.Mi a lányokkal teljesen lefagytunk.
-Üljetek le.ÉS kapszkodjatok meg a fiúkba.Beszéltem telefonon.Meg
fogunk hallgatni titeket mégegyszer pár menedzserrel.Most pl Louisszal
beszéltem és mondta h téged Rachel már ismer mer az oktatód.
-Igen-válaszoltam.
-Majd üzenek a srácokkal meg néha benézek.Most felvettem az egészet.
És akko majd kiderül.Mindannyian naon jók ügyesek vagytok.Szép volt.
-Köszönjük-válaszoltuk.
Dave elment, mi meg elmentünk sétálni és levegőzni.Jó sokat jártunk.
-Szasza szabad tudnunk h ki a kedvenced?-kérdezte Georg
-Nekem te vagy-mondta elpirulva.
-hoppácska-mondta Bill
-És neked Berni?
-Én mindannyiótokat szeretem.
-Berni T:mot(Timo) megtod keresni.
-Tom.És majd meek koncira két hét múlva.
-Húú az jó.Sztem én is elmeek veled.
-Oks.
-Mien koncira mentek?-kérdezte Tom
-Nevada Tan.-válaszoltuk kórusba Bernivel
Ezen jót vigyorogtunk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr22323681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása