HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.03. 20:25 tokiogirl

14.rész

Álltam a lépcsőn és körbe néztem.Nem akartam hinni a szememnek.
-Nem találok szvakat.-mondtam
-Hát azt látjuk!-mondták a srácok.
-Ez elképesztő.
-Örülök ha tetszik.-Bill-Nah felmek lehozom a hétalvónkat.
-Ok-mindannyian
Végre nagy nehezen Szandy és Bill lejött.Megkajeszoltunk majd le a
garázsba és gyakorlás.Most jobban ment mint tegnap.Oan 11 óra felé
megjött a banda másik kettő tagja is.
-Sziasztooook!!-köszöntöttem őket.
-Hi.-mondták.
-Srácok bemutatom nektek Bernit a gitárosunkat és Szaszát a basszgitá
rosunkat-mutattam két bnőmre.
-Sziasztok.-köszöntek a srácok.Adtak gyors puszit azt kezdtük is a
próbát.
Eleinte elszórakoztuk az egészet mivel megjöttek a csajok és naon
örültünk egymásnak.Egy félóra szórakozás utána megkomolyodtunk és
rendesen játszottunk.Két óra felé rendeltünk pizzát és kajáltunk.
Három óra környékén csöngetett Dave a kapunál.Addig semmi bajom nem
volt minden ment rendesen de azonnal beparáztam.Rendesen látszott
rajtam h félek.Rögtön lefagyott az arcomról a mosoly és hirtelen
minden szöveget egyszerre elfelejtettem.
-Nyugi kicsim.Tom h menni fog.Ügyi vagy te.-Jöt oda Tom és megpuszilt.
Én csak bólogattam.
-NAh akko lássuk a medvét.-mondta Dave
-Oké.
Azt se tudtuk meikkel kezdjük.Gyorsan összedugtuk a fejünket a
lányokkal.
-Figy.Szandy kezdi el ,az ütemet ő adja meg.Minannyian felfogjuk
ismerni meik szám az.Remélem minden simán megy majd.
-Ok.-eggyeztek bele.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr31323675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása