HTML

Lány élete a th-val

Minden blogomat E/1 es személyben fogom írni mer így könnyebb.Ez a történet egy lány életéről szól h hogyan éli meg azt h az élete fenekestül felfordul és mégis jól jön ki belőle.Nah ennyi.Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • Csinga: köcög?? neeem!!! mi szeretünk, legalábbis én bíztosan!!! cupp =.] (2008.03.31. 13:57) 36.rész
  • tokiogirl: A hercegnőknek nem mindig pompás az életük. :D (2008.03.20. 19:36) Új novella!!
  • Csinga: nagyon jó várom már a kövit cupp =.] (2008.02.27. 10:07) 35.rész
  • Sarahbaby: Kik voltak azok akik.....?? non jó a rész és sok sikert nehogy befejezd (2008.02.25. 20:23) 34.rész
  • tokiogirl: köcce!! Már várom a te új részeidet is.Sok sikert!! cupPpP (2008.02.24. 14:28) 33.rész

Linkblog

2008.02.04. 16:32 tokiogirl

19.rész

Idő közbe megfeledkeztem az egészről.Nem békültünk ki.Elkezdődött a
suli és tanultam.A suliba csak úgy tudtam menni ha elmentem elöttük.
Simone reggelente köszönt nekem.Nem is haragudott meg rám.Billel
beszélgettem néha.Tommal viszont a kapcsolatunk romokba hevert.Nem
néztünk egymásra,levegőnek vettük a másikat.Néha láttam csajokkal és
oankor a szívem összeszorult,de nem foglalkoztam vele.A suliba
megismerkedtem egy sráccal.Össze is jöttem vele.Egyik nap mikor kísért
haza Tom akkor jött ki a házukból.Ránk nézett,de mi nem foglalkoztunk
vele.Mentünk tovább beszélgetve.Az ajtóba Dan megcsókolt.Elszakadtunk
egymástól és bementem az ajtón.Billel találtam magam szembe.Nem néztem
a szemébe,lehajtott fejjel mentem föl a szobámba.Gyorsan megcsináltam
a házimat és tanulni próbáltam.Nem sok sikerrel mivel mindig új
dalszöveg jutott az eszembe amit egy papírra vetettem nehogy
elfelejtsem.Már majdnem egy hét telt el úgy h Dannel voltam és miko
mentünk haza Tommal taliztunk.Kicsit rossz volt látni hisz még mindig
szerettem valamennyire.A banda minden hétvégén nálunk gyűlt össze.
Próbáltunk és jókat szórakoztunk.Bár hiány érzetem volt nem mutattam
ki h hiányolok vkit.Louis úgy látta jónak h kezdetnek kisebb klubbokba
lépjünk fel és csak utána kezdjünk bele igazán ha meglesz az első
videóklipp.Egyik próba közbe csörgött a telcsim.Abbahagytuk a zenélést
és felvettem a telót.
-Szia.
-Szia drága.Itt vok a sarkon felétek tartok.Gyere elém.
-Ok.Pill.mindjár indulok.
Leraktam a mobilt.
-Bocsi nem sokára jövök csak egy kicsit beszélek Dannel.addig pihi nem
tart tovább 20 percnél.
-Jó de ez ne legyen rendszeres.
-Nem lesz az.köcce.
Gyorsan kisiettem.Az utcs felénél megáltam és néztem a közelgő pasit.
Azt hittem az nem dan de tévedtem.Összevissza dölöngélt és
hamgoskodott.
-Szijah Drágah.
Meg akart csókolni de eltoltam.
-Nah mi van.nem is köszöntesz.Fogta meg a vállam.
-Dan tiszta részeg vagy.Menj haza és feküdj le.
-Én veled akarok lefeküdi itt és most.
Csókolt meg erőszakosan.Eltoltam magamtól és pofán vágtam.Ő erre
bepipult és megragadott a hajamnál fogva.
-Hogy képzeled.Te szemét ribanc.-kiabált velem.
-Engedj el te hülye.Legyél már normális.
-Kussolj!!Velem jössz ha akarsz ha nem.És ma este ágyba bújsz velem.
-Áááá Engedj el az istenért.Nem megyek veled sehova.
A kiabálásra sokan felfigyeltek.Simone kinézett az ablakon.
-Te jó ég.Ki az a gyerek aki épp most bántja Rachelt?-kérdezte
meghökkenve.
-Hogy érted h bántja?-kérdezte vissza Tom és anyja után ment.
Simone kijött az ajtó elé.Tom megállt mellette.Csak figyeltek nem
tudták mi van így nem akartak beleszólni.Billék is kijöttek a házból.
Dan egyre jobban tépte a hajam így cselekedtem.Fogtam és orrba vágtam.
-Te Köcsög k*rva.mostmajdnem eltörted az orrom.Ezér meglakolsz.
Mivel végre elengedte a hajam hátrálni kezdtem.Megindult felém ökölbe
szorított kézzel.Mivel nem tudtam megfordulni h elfussak hirtelen ért
az ütés.Ennél a pontnál elborult Tom agya oda jött közénk állt mivel
DAniel ütni akart mégegyet.
-Álljál le bazd meg!!Hogy mersz megütni egy lányt?!!
-Te ne szólj bele.Megérdemelte.
Oda jött hozzám Simone és Bill.Csak álltam ott és figyeltem ahogy a
két fiú veszekszik.Nem akartam h egymásnak essenek de késő volt mivel
Tom behúzott Dannek.Dan lerogyott a földre.Rom még megakarta rúgni de
Bill megfogta a karját és arréb rángatta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tokiogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr18325039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása